Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΗΛΙΟΓΕΝΝΗΤΗ - HLIOGENNITI

Στίχοι: Μάνος Αχαλινωτόπουλος
Μουσική: Μάνος Αχαλινωτόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Αλέξανδρος Παρχαρίδης
Δημιουργός video clip: Stella Land



Είδα ενα όνειρο μικρό - που γλύκανε η καρδιά μου - Είχα φτερά πνοή γιορτή - Ψηλό το πέταγμά μου

Κι έψαχνα λέει στα σύννεφα - στην αγκαλιά του αγέρα - να βρώ την ηλιογέννητη - του ήλιου θυγατέρα -  στο πέταγμα μου

ΡΕΦΡEΝ

Του ανέμου άστρο κι εγώ - το πιο μικρό - μες το φως της αυγής ανατολής - Μες το μπλε τ' ουρανού - του γιορτινού - η ματιά μου δροσιά σταλαγματιά - με το φόβο γελά αχ πως πετώ - του ανέμου ψυχή κι εγώ - πως να σωθώ - να μάθω που πηγαίνω

Βρίσκω την ηλιογέννητη - στου σύννεφου την άκρη - φλόγα φωτιά στα μάτια της - χρυσή ειν' η θωριά - αααχ η θωριά της

Αν θες να μάθεις που θα πας - και να σωθείς γυρεύεις - παιδί να γίνεις μάτια μου - στο μύθο να πιστεύεις

Παιδί να γίνεις μάτια μου - στο μύθο να πιστεύεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου