Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Κατάσχεση σύνταξης για να παταχθεί η διαφθορά.

Κατάσχεση σύνταξης για να παταχθεί η διαφθορά.Και ενώ οι μίζες έρχονται και παρέρχονται, φεύγουν και παραγράφονται, ευτυχώς το κράτος έπιασε τον υπεύθυνο που με τη συμπεριφορά του σκανδαλίζει και τον τιμώρησε.

Αναφερόμαστε στον Δημήτριο Γεωργακάκη , συνταξιούχο φιλόλογο γεννημένο το 1935 και μόνιμο κάτοικο νομού Χανίων. Ο Γεωργακάκης μετά 36 χρόνια συντάξιμης και όχι πλαστής, όπως μας ξεκαθαρίζει, υπηρεσίας, μπαινοβγαίνει λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει , στα νοσοκομεία. Εκτός από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ίδιος , έχει κι ένα γιο καρδιοπαθή. Όλα αυτά, βέβαια, δεν τον εμποδίζουν, σύμφωνα με το κράτος να αποτελεί το ''μέγα ληστή'' που πρέπει να του κατασχεθεί η σύνταξη.

Ιδού η επιστολή που έστειλε ο ''ληστής'' στον πρωθυπουργό - το πρότυπο αγνότητας στη χώρα μας- παρακαλώ πολύ δεν θέλω γέλια και ειρωνικά σχόλια για την αγνότητα, είναι ηλίου φαεινότερον.

"Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ ,
εγώ καταλήστεψα το κράτος και μου κάματε κατάσχεσης της σύνταξής μου; Δεν βρήκατε τρόπο και χρόνο να δώσετε εντολή, κάτι που όλος ο Ελληνικός λαός απαιτεί, να κατασχεθούν και να δημευτούν οι περιουσίες αυτών και εκείνων που καταβαράθρωσαν με τα σκάνδαλα και τις κλεψιές τους το κράτος, όμως βρήκατε το θάρρος να μου κατασχέσετε , εμένα του άτυχου μικροσυνταξιούχου, τη σύνταξή μου;
Δε φθάνει ότι μου πετσοκόψατε τα δώρα, πως μου βάλατε ΛΑΦΚΑ, αλλά και από πάνω μού κάνετε κατάσχεση της σύνταξης; Και πως θα ζήσω εγώ τώρα; Με 598,25 ευρώ το μήνα;Εσείς μπορείτε να ζήσετε με αυτά τα ψίχουλα; "

Προφανώς ο πρωθυπουργός δεν θα απαντήσει. Δεν ξέρουμε αν θα μπει στο κόπο να διαβάσει την επιστολή. Το αγροτικό εκτίει ο άνθρωπος μέχρι να βρεθεί στους ουρανοξύστες της Αμερικής και να ζήσει ευτυχισμένος , μακριά από αυτόν εδώ τον ''καταραμένο'' τόπο.
Τη στιγμή που μεγαλοοφειλέτες διαφεύγουν , οι μίζες αλλάζουν χέρια και κάποιοι προνομιούχοι τα τρώνε μαζί και στρογγυλοκάθονται στους σκαλιστούς θώκους, το κράτος - το ανάλγητο και υπεροπτικό κράτος- εξαντλεί όλη του τη σκληρότητα στην περίπτωση του 76χρονου Δημήτρη Γεωργακάκη. Είναι το κράτους δικαίου που μας κυβερνά, το κράτος που καταπίνει τη κάμηλο και διυλίζει τον κώνωπα. Το κράτος που πρέπει να χρωστάς εκατομμύρια και να μένεις σε ουρανοξύστες για να σε υπολογίζει. Το κράτος που δέχεται να συνομιλεί με μεγαλοαπατεώνες όπως ο Σόρος που κάθονται σε ματωμένα γραφεία, αλλά αδιαφορεί για τους Έλληνες που αιμορραγούν.
Όλα ξεκίνησαν όταν η πολεοδομία τού επέβαλλε πρόστιμο για ένα παράνομο παράθυρο.Η αδυναμία έγκαιρης πληρωμής του οδήγησε σε προσαυξήσεις με αποτέλεσμα το ποσό να φθάσει στα 2.960 και τελικά το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους μέσω της ΔΟΥ Κισσάμου αποφάσισε να προχωρήσει από 1ης Μαϊου στην παρακράτηση του 25% της σύνταξής του. Αυτό σημαίνει πως από τα 948,10 ευρώ που λαμβάνει καθαρά , μετά την παρακράτηση , θα του απομένουν 598,25 ευρώ.

Με τον ένα του γιο άνεργο και καρδιοπαθή και τον ίδιο με σοβαρά προβλήματα υγείας κ.Γεωργακάκης
απηύδησε. Ο 76χρονος Κρητικός ξεκαθαρίζει πως δεν προσπαθεί να γλιτώσει το χρέος: ''Δεν αρνούμαι να πληρώσω'' τονίζει, αλλά ζητά την πληρωμή του ποσού με μηνιαίες δόσεις των 100 ευρώ.

"Εγώ τελειώνω εδώ και εσείς να πράξετε ό,τι πιο καλό και σωστό νομίζετε και προστάζει η ηθική σας"
λέει στην επιστολή του , την οποία κοινοποίησε σε όλους τους πολιτικούς- ανεξαρτήτου κόμματος- του νομού Χανίων.

Και εγώ ερωτώ : Τί προστάζει κύριοι βο[υ]λευτές η ηθική σας;; Αν σας έχει μείνει λίγη ηθική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου