Τρίτη, 4 Ιανουαρίου 2011

Γ. Παπακωνσταντίνου: Καμία συζήτηση για αναδιάρθρωση του χρέους

Διέψευσε για ακόμη μία φορά ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης χρέους ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, με αφορμή συνέντευξη στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

"Δεν υπάρχουν τέτοιες συζητήσεις", δήλωσε, εκτιμώντας ότι αυτό δεν θα βοηθούσε ούτε την Ελλάδα, ούτε την Ευρώπη. Πρόσθεσε ότι η χώρα θα αντιμετωπίσει την κρίση χρέους, υποβοηθούμενη και από ιδιωτικοποιήσεις ύψους 7 δισ.ευρώ.

Διευκρίνισε ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις αναμένεται να ανέλθουν σε 1 δισ. ευρώ φέτος και ακόμη 6 δισ. την περίοδο 2012-2013, μέσω της αξιοποίησης αεροδρομίων, ΔΕΚΟ και ακίνητης περιουσίας καθώς και της πώλησης αδειών τυχερών παιχνιδιών. "Η διαδικασία μας είναι πολύ ευέλικτη. Έχουμε έναν στόχο εσόδων, αλλά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η εξειδικευμένη γνώση και η ώθηση που θα φέρει η ιδιωτική επένδυση σε αυτούς τους τομείς", συμπλήρωσε.

Ο Γ. Παπακωνσταντίνου επέμεινε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η επιστροφή στις αγορές μέχρι το τέλος του 2011, εξαρτωμένων των διεθνών συνθηκών. Σημείωσε ότι προχωρούν οι συνομιλίες με την Κίνα για την αγορά ελληνικών ομολόγων, λέγοντας ωστόσο ότι δεν μπορεί να πει τίποτα ως προς το ποσό ή το χρόνο αγοράς, καθώς και οι διαδικασίες για την έκδοση ομολόγων για τους ομογενείς.

Εξέφρασε την αισιοδοξία του για την έκδοση ευρωομολόγου. "Είναι απολύτως αισιόδοξος για έναν πολύ απλό λόγο. Μολονότι συχνά αργούμε να αντιδράσουμε, πιστεύω ότι εάν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για ένα ζήτημα αυτό είναι ότι η ΕΕ πάντα σπεύδει και πάντα βρίσκει λύσεις για τη διατήρηση του δικού της δημιουργήματος, που είναι το κοινό νόμισμα", είπε.

Όσον αφορά, τέλος, στην επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου της τρόικας, ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι η κυβέρνηση επιθυμεί να αφορά στο σύνολο του ποσού, συμπεριλαμβανομένων των δόσεων που έχουν ήδη χορηγηθεί.

"Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αντιμετωπίζει θετικό το ενδεχόμενο αυτό, αλλά πρέπει να αναμείνουμε για τις οριστικές αποφάσεις του Eurogroup", σημείωσε.

Οι φυσικές καταστροφές του 2010 άφησαν πίσω τους 295.000 νεκρούς

Οι φυσικές καταστροφές ήταν εξαιρετικά σοβαρές το 2010, με 295.000 νεκρούς και ζημιές ύψους 130 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως ανακοίνωσε σήμερα η πρώτη στον κόσμο αντασφαλιστική εταιρία Munich Re, υπογραμμίζοντας ότι οι ανθρώπινες απώλειες και οι ζημιές ήταν πολύ μεγαλύτερες από το μέσο όρο των θυμάτων και των ζημιών από τις καταστροφές των τελευταίων 30 ετών.

Τα σκήπτρα στις πιο φονικές καταστροφές πήραν, ο σεισμός του Ιανουαρίου στην Αϊτή (222.570 νεκροί), το κύμα καύσωνα και οι φωτιές στα δάση το καλοκαίρι στη Ρωσία (56.000 νεκροί), καθώς και ο σεισμός του Απριλίου στην Κίνα (2.700 νεκροί).

Από την άλλη, τα γεγονότα που προκάλεσαν τις μεγαλύτερες ζημιές ήταν ο σεισμός του Φεβρουαρίου στη Χιλή (ζημιές 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 520 νεκροί) και οι πλημμύρες από τον Ιούλιο ως τον Σεπτέμβριο στο Πακιστάν (9,5 δισεκατομμύρια δολάρια ζημιές και 1.760 νεκροί).

Από τις πιο αναπτυγμένες χώρες, η δυτική Ευρώπη επλήγη από την καταιγίδα Σύνθια τον Φεβρουάριο (65 νεκροί και ζημιές 6.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων) και οι ΗΠΑ από ανεμοστρόβιλους (συνολικές ζημιές 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων).

Συνολικά, η Munich Re κατέγραψε 950 φυσικές καταστροφές το 2010, αριθμός πολύ υψηλότερος από το μέσο όρο των τελευταίων 30 ετών (615 φυσικές καταστροφές). Οι φυσικές αυτές καταστροφές προκάλεσαν τετραπλάσιο αριθμό θυμάτων από το μέσο όρο των θυμάτων των καταστροφών από το 1980: 295.000 νεκρούς έναντι του μέσου όρου των 66.000 και προκάλεσαν μεγαλύτερες ζημιές, 130 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι ενός μέσου όρου 95 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τέλος εποχής για την Mercedes ML63 AMG (Ολοι τώρα για Cayenne!!!)

Ετοιμοι να ανακοινώσουν το τέλος της AMG έκδοση της ML, είναι οι άνθρωποι της Mercedes, ακολουθώντας τον «πράσινο» άνεμο του downsizing που πνέει!
Οι Γερμανοί βλέποντας Porsche και VW να έχουν ρίξει στην αγορά τις υβριδικές εκδόσεις των Cayenne και Touareg αντίστοιχα, αλλά και τις πωλήσεις την πανάκριβης σε παραγωγή ML 63 AMG (θυμίζουμε: ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας, 6.2lt), να έχουν κολλήσει, αναμένεται να ανακοινώσουν το τέλος εποχής του «καυτού» SUV, των 510 ίππων και των 24,1 lt/100km (αστικός κύκλος).
Οι φήμες αυτές έρχονται να ταιριάξουν με αυτές της αντίπερα όχθης, ότι VW και ΒΜW, ετοιμάζουν τις R και M εκδόσεις των Touareg και Χ5, με υβριδικό σύστημα

ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΦΤΩΧΑΔΑΚΙ!...

O ορισμός του παραμυθατζή. Ο Αυτιάς φωτογραφήθηκε (φωτό από το markos.tv) δείχνοντας την άδεια τσέπη του για να πείσει τους τηλεθεατές ότι συμπάσχει μαζί τους! Πραγματικό ντοκουμέντο της γελοιότητας με την οποία...
αντιμετωπίζουν ορισμένοι τηλεαστέρες την οικονομική κρίση...

Για ένα απλό πλημμέλημα παραπέμπεται ο Τάσος Μαντέλης !!!

Δεν τον λυπάστε σύντροφοι? τι ειναι αυτός μπροστά σε Ρουσσόπουλους βουλγαράκηδες και σία? ενα αρνάκι είναι 


Για ένα απλό πλημμέλημα παραπέμπεται τελκά για να δικαστεί ο πρώην υπουργός Αναστάσιος Μαντέλης με πρόταση προς του δικαστικό συμβούλιο η εισαγγελέας εφετών Αργυρώ Χουρδετσανάκη...


, καθώς όλες οι άλλες κατηγορίες έχουν παραγραφεί: Η εισαγγελική λειτουργός ζητά να παραπεμφθεί ο κ. Μαντέλης στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων και να δικαστεί για υποβολή ανακριβούς δήλωσης της περιουσιακής του κατάστασης.
Η «υπόθεση Μαντέλη» έφτασε στην τακτική δικαιοσύνη μετά την ομολογία του πρώην υπουργού ότι το έμβασμα των 200.000 ευρώ από τα «μαύρα ταμεία» της Siemens δεν ήταν προϊόν δωροδοκίας - όπως κατηγορείται - αλλά «προεκλογική χορηγία»..
Όπως είναι γνωστό σε βάρος του κ. Μαντέλη εκκρεμούσαν κατηγορίες για δωροδοκία και ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, που συνδέονται με τις ύποπτες διαδρομές «μαύρου χρήματος» από τα ταμεία της γερμανικής εταιρείας.
Ο ίδιος πάντως, όταν είχε ανακύψει το θέμα και η Επιτροπή της Βουλής είχε ασχοληθεί με τις δηλώσεις πόθεν έσχες του πρώην υπουργού μετά την εμπλοκή του στην υπόθεση της Siemens είχε δηλώσει ότι όλες οι τραπεζικές του καταθέσεις είχαν νόμιμη προέλευση και είχε φορολογηθεί.

Ανεστάλη η 24ωρη απεργία της Τετάρτης στα μέσα μαζικής μεταφοράς

Σε αναστολή των κινητοποιήσεών τους, με τη μορφή της 24ωρης απεργίας, προχώρησαν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μετά τη σκληρή στάση που τήρησε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο έδωσε εντολές στις διοικήσεις των επιχειρήσεων να προσφεύγουν στη δικαιοσύνη, ζητώντας να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές οι κινητοποιήσεις. Το απόγευμα αναμένεται η απόφαση του δικαστηρίου, στο οποίο προσέφυγαν οι διοικήσεις του Μετρό, του ΗΣΑΠ και του Τραμ.

Τετράωρες στάσεις σε ΗΣΑΠ, λεωφορεία

Ήδη οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο αποφάσισαν να αναστείλουν την εξαγγελθείσα για την Τετάρτη 24ωρη απεργία και αντ' αυτής θα πραγματοποιήσουν 4ωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα. Τις ίδιες ώρες έχουν εξαγγείλει στάση εργασίας και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία.

Τα τρόλεϊ και ο Προαστιακός θα κινηθούν κανονικά.

Τα τρία από τα τέσσερα σωματεία στο Μετρό αποφάσισαν να αναστείλουν την 24ωρη απεργία και απομένει η απόφαση του σωματείου των ηλεκτροδηγών.

Το πρωί της Τρίτης συνεδρίασε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα, όπου διαπιστώθηκε διάσταση απόψεων, με αποτέλεσμα να μη ληφθεί απόφαση για κοινή δράση των εργαζομένων στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και το κάθε σωματείο να πάρει μεμονωμένη απόφαση για την πορεία των κινητοποιήσεων. Πάντως, οι συνδικαλιστές δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους μετά τις 10 του μηνός.

Στο μεταξύ, σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν οι αυξήσεις στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, στο πλαίσιο της απόφασης της κυβέρνησης από τη μια πλευρά να αυξηθούν τα έσοδα των εταιριών και από την άλλη να μειωθεί η κρατική επιχορήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενδέχεται να προτείνει προς έγκριση από την αρμόδια επιτροπή δύο ειδών εισιτήρια. Το ένα θα κοστίζει 1,20 ευρώ και θα ισχύσει για μία μόνο διαδρομή και το άλλο θα κοστίζει 1,40 ευρώ και θα ισχύει για όλα τα μέσα και για χρονική διάρκεια μιάμισης ώρας.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΕΣΤ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΝΕΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ

Aνοδο σημείωσαν χθες τα spreads των ελληνικών ομολόγων, στην πρώτη συνεδρίαση για το 2011, εν αναμονή των αποφάσεων των οίκων αξιολόγησης για την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας κι ενώ το υπουργείο Οικονομικών ετοιμάζεται να προχωρήσει σε...
έκδοση εντόκων γραμματίων την Τρίτη 11 Ιανουαρίου.A
Τα σύννεφα παραμένουν πάνω από τις πλέον αδύναμες οικονομίες της Ευρωζώνης, όπως κατέδειξαν η χθεσινή εξασθένηση του ευρώ και η άνοδος των τιμών «ασφαλών καταφυγίων», όπως ο χρυσός αλλά και τα γερμανικά ομόλογα. Με δεδομένες τις υψηλές ανάγκες χρηματοδότησης κάποιων χωρών-μελών κατά το νέο έτος, οι αγορές θα έχουν πολλές ευκαιρίες να δοκιμάσουν τις αντοχές της Ευρωζώνης. Η ΕΚΤ ανακοίνωσε ότι το ύψος του προγράμματος αγοράς ομολόγων ανήλθε το 2010 στα 73,5 δισ. ευρώ.
Στην Αθήνα, εν τω μεταξύ, ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου επανέλαβε τη βούλησή του να ηγηθεί πρωτοβουλίας υπέρ της έκδοσης ευρωομολόγου, ενώ την ίδια ώρα ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε εξέφρασε την κάθετη αντίθεσή του.

Για τη Μαρία

Εδώ θα βρεις πολλά http://www.aftodioikitiko-kinima.gr/
Καληκράτης http://www.eetaa.gr/kallikratis/nomosxedio/Fek_html/index.html
http://www.aftodioikitiko-kinima.gr/wp-content/uploads/2010/12/egk_59.pdf

"ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΝΟΗΣΟΥΜΕ 250.000 ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ"...

Μεγάλο θέμα βγήκε στο Αποκαλυπτικό δελτίο. Σε ερώτηση του Γιάννη Παπαγιάννη αν θα δημιουργήσει νέο κομματικό φορέα δήλωσε ο Δημαράς: "Δεν γυρνάμε την πλάτη σε 250.000 ψηφοφόρους". Αν και δεν το είπε ξεκάθαρα βγήκε η αποκλειστική είδηση! Το ...
πιθανότερο είναι να δημιουργηθεί από τον Δημαρά πολιτικός σχηματισμός. Ίσως η ανακοίνωση να γίνει στις 10-12 Ιανουαρίου. Μέχρι τότε αναμένουμε..