Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Οδηγίες για το πώς δεν πληρώνουμε τα διόδια...

ΑΠΛΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ
Αρνούμαστε να υπογράψουμε οτιδήποτε
Οδηγίες για το πως δεν πληρώνουμε τα διόδια
1. Φτάνουμε με το αυτοκίνητο μας μπροστά στην μπάρα – Δεν ανοίγουμε συζήτηση με τον υπάλληλο.
2. Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο μας.
3. Σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός σαν να ανοίγουμε μία πόρτα και όχι προς τα πάνω.
4. Η μπάρα πηγαίνει προς το πλάι και δεν παθαίνει καμιά φθορά
5. Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας που δεν του δίνουμε καμιά σημασία
6. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας.
Στην όλη διαδικασία (άρνησης πληρωμής) δεν...
επιτρέπεται να επέμβει ούτε η Αστυνομία (αφού δεν κάνουμε καμία παράβαση του Κ.Ο.Κ.) , ούτε η Εφορία (μια που η άρνηση πληρωμής είναι διαφορά μεταξύ ιδιωτών).
Περισσότερες πληροφορίες και νομικές συμβουλές μπορείτε να λάβετε από τα μέλη των «Επιτροπών Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων Ενάντια στα Διόδια.

Δεσποτικά… πυρά κατά του φράχτη

Μητροπολίτης Αλεξ/πολεως Άνθιμος
από το aixmi.gr

Ζούμε, όσοι κατοικούμε στον Έβρο, το δράμα της εισόδου των λαθρομεταναστών από την Τουρκία. Για την πατρίδα μας, το γεγονός αυτό είναι πρόβλημα που το διαπιστώνει αργότερα η πρωτεύουσα. Για μας όμως, τους Εβρίτες, είναι ένα καθημερινώς επαναλαμβανόμενο δράμα.
Αναφέρομαι στην αθρόα προσέλευση τόσων ανθρώπων, που άλλοτε κουβαλώντας στην πλάτη τους προσωπικές και εθνικές τραγωδίες κι άλλοτε τα βρέφη στην αγκαλιά τους, περνούν τα σύνορα, κακοποιημένοι, άρρωστοι με σοβαρές αρρώστιες, εξουθενωμένοι, μουσκεμένοι από τα νερά του ποταμού Εβρου.
Παλιότερα όσους πνίγονταν στα ορμητικά νερά του και τους ξέβραζε η θάλασσα, τους μετέφεραν στο νοσοκομείο Αλεξανδρουπόλεως. Είχα στείλει τότε μια αυτοσχέδια ευχή, επειδή μου ζητήθηκε, για να διαβάζεται στο νεκροτομείο, στην περίπτωση που δεν ήταν εύκολο να διαπιστωθεί από την περιτομή, η θρησκευτική προέλευση του νεκρού.
Ζήσαμε, πριν χρόνια, την αποκοπή, σε ναρκοπέδιο, των κάτω άκρων δύο 17χρονων παιδιών τα οποία φιλοξενήσαμε στο γηροκομείο της Μητροπόλεως για δύο χρόνια. Τελικά, τους αγοράσαμε τεχνητά μέλη, κατάφεραν να...
περπατήσουν και εγκαταστάθηκαν στην Αθήνα, όπου εργάζονται μέχρι σήμερα.
Αυτός ήταν ο λόγος που, παραβλέποντας την εθνική μας ασφάλεια, συμφωνήσαμε να «σηκωθούν» τα ναρκοπέδια, γεγονός που κάποιοι αφελείς τότε χαιρέτησαν σαν αντιπολεμική κίνηση, λες κι αυτή θα μπορούσε ποτέ να γίνει μονομερώς!
Τα τελευταία δύο χρόνια το φαινόμενο εντάθηκε. Οι λαθρομετανάστες έρχονται κρατώντας πλαστικοποιημένη στα χέρια τους τη σελίδα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας που προβλέπει τα δικαιώματά τους. Μόλις παραδοθούν στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα, την επιδεικνύουν ζητώντας απαιτητικά την εφαρμογή της.
Απορούσαμε για την κοντόφθαλμη πολιτική της Ύπατης Αρμοστείας και άλλων «ανθρωπιστικών» φορέων που μας ζητούσαν «τα ρέστα». Η άριστη συμπεριφορά των συνοριοφυλάκων και των αστυνομικών, που συνόδευαν τους λαθρομετανάστες στα νοσοκομεία Διδυμοτείχου και Αλεξανδρουπόλεως για την θεραπεία τους από τις ποικίλες μεταδοτικές ασθένειες και η «εξ ιδίων» τους εξασφάλιση τροφής και ρούχων, θεωρήθηκε ανεπαρκής. Γι’ αυτό ήρθε η FRONTEX. Πολύς λόγος για το τίποτε…
Τέλος πάντων, ποια θα είναι η πολιτική της χώρας μας πάνω σ’ αυτό το ζήτημα, δεν θα την καθορίσω εγώ. Δεν μπορώ, όμως, να μείνω απαθής μπροστά στο ενδεχόμενο μιας εκ νέου απάνθρωπης συμπεριφοράς. Μου εξομολογήθηκαν παλιότερα αστυνομικοί, τις ενοχές που ένιωθαν όταν επαναπροωθούσαν πυροβολώντας τους λαθρομετανάστες, καθώς βρίσκονταν στη μέση του ποταμού. Φοβάμαι ότι και τώρα θα ζήσουμε τραγωδίες και διόλου δεν θα μειώνει την σκληρότητά τους το γεγονός ότι θα τελούν υπό τις «ευλογίες» της ΕΕ.
Δηλαδή, τι; Όταν στοιβαχτούν οι λαθρομετανάστες στο ελληνικό ρείθρο του ποταμού, πίσω από το συρματόπλεγμα, καθώς θα χιονίζει, ή όταν φουσκώνουν τα νερά, οι άνθρωποι αυτοί θα παραμένουν εκεί νηστικοί και μουσκεμένοι για να εξαναγκαστούν να επιστρέψουν πίσω στην Τουρκία; Δεν είναι λύση αυτή, τουλάχιστον πολιτισμένη. Και εμείς θα τους βλέπουμε απαθείς να πνίγονται ή να λιμοκτονούν ή να μαστίζονται από τα κουνούπια;
Βεβαίως, το κύμα αυτό πρέπει να σταματήσει, αν και προσωπικά δεν το πιστεύω όσο συνεχίζεται η άδικη συμπεριφορά των χωρών της Δύσης έναντι των φτωχών και υπανάπτυκτων λαών του Νότου και της Ασίας. Φυσικά, η χώρα μας δεν έχει ατελείωτες δυνατότητες φιλοξενίας. Μα, όπως, τα σύνορα διασφαλίζονται από το στρατό, μόνο όταν εκλείψει και η έσχατη διπλωματική και πολιτική προσπάθεια, το ίδιο να συμβεί και τώρα.
Η καταφυγή σε εκβιαστικούς τρόπους, σε απάνθρωπες τακτικές και σε εξευτελιστικές για την ανθρώπινη προσωπικότητα μεθόδους, που θα αποβούν μομφή για τον πολιτισμό μας- τουλάχιστον τον ελληνικό- δεν είναι λύση. Το συρματόπλεγμα δεν είναι λύση. Είναι απέλπιδα προσπάθεια, εκ των προτέρων καταδικασμένη σε αποτυχία, που παραπέμπει σε άλλες περιοχές και σε άλλες εποχές…

Ενόχληση Κακλαμάνη για τους διαλόγους Χρυσοχοΐδη-Σπέκχαρντ Ο Απόστολος Κακλαμάνης, δεν έκρυψε την ενόχλησή

Ο Απόστολος Κακλαμάνης, δεν έκρυψε την ενόχλησή του σχετικά με όσα αποκάλυψε το Wikileaks για την επίσκεψη του πρώην...
 πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Αθήνα στο γραφείο του τότε υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής δήλωσε ενοχλημένος για τη «νοοτροπία των πρεσβευτών των ΗΠΑ να περιέρχονται δημόσιες υπηρεσίες», αλλά και για τα ευχαριστήρια του αρχηγού της ΕΛΑΣ, Λευτ. Οικονόμου προς τον Ντ. Σπέκχαρντ για τη συνεργασία με τις υπηρεσίες ασφαλείας των ΗΠΑ

Οι πρώτες αποφάσεις του Δήμαρχου Ζωγράφου


 Η Άμεση ενημέρωση του Δημάρχου από τους υπηρεσιακούς παράγοντες απαραίτητη προϋπόθεση για να σχηματιστεί η πραγματική εικόνα ώστε να ληφθούν οι σωστές αποφάσεις. Αν αυτό φυσικά μας ενδιαφέρει. Βάσιμα λέω ότι θέλει προσοχη αυτό που γίνεται!!!

Αυτό που έχει σημασία είναι να μη χαθεί χρόνος. Είναι σημαντικό οι πρώτες αποφάσεις να ικανοποιούν απαιτήσεις της υπηρεσίας και όχι απωθημένα υπαλλήλων ή ικανοποίηση εγωισμών

Κώστα έχεις και την ικανότητα και την εμπειρία. Αν απο την αρχή σου ξεφύγει , δε μαζεύεται μετά 

Καταδικάζει η κυβέρνηση τις δηλώσεις Σεραφείμ για τους μουσουλμάνους

Η κυβέρνηση καταδικάζει τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ σχετικά με τη μουσουλμανική θρησκεία και τους μουσουλμάνους στην Ελλάδα και «απορρίπτει τη νοοτροπία που εκφράζουν» δήλωσε ο Γ.Πεταλωτής.

«Είναι καθήκον της συντεταγμένης Πολιτείας να καταδικάζει δηλώσεις που εκπέμπουν μισαλλοδοξία και διεγείρουν φυλετικό και θρησκευτικό μίσος. Οι απόψεις αυτές προσβάλλουν τη μακρά παράδοση φιλαλληλίας και ανεξιθρησκείας που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία και δεν την εκφράζουν ούτε κατ’ ελάχιστο».

Είναι η δεύτερη φορά που ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής αναγκάζεται να προβεί σε σχολιασμό δηλώσεων του Σεραφειμ. Είχαν προηγηθεί οι δηλώσεις του μητροπολίτη Πειραιώς για τους Εβραίους.

Αμηχανία και δυσφορία όμως προκαλούν οι δηλώσεις του Μητροπολίτη Πειραιώς και στους κόλπους της εκκλησίας.

Μάλιστα, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να συζητήσει την Τετάρτη το θέµα των δηλώσεων του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείµ στην συνεδρίασή της, αφού οι φραστικές επιθέσεις του Σεραφείµ – που αυτή την περίοδο είναι και μέλος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου – έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στις κοινότητες Εβραίων και μουσουλµάνων στην Ελλάδα.

Από την πλευρά του ο Γ.Πεταλωτής δήλωσε: «Από τη θέση μου ως Εκπροσώπου της Κυβέρνησης έχω ήδη δηλώσει, με παρόμοια δυστυχώς αφορμή, ότι η Κυβέρνηση δεν υπεισέρχεται σε θέματα εκκλησιαστικής τάξης».

»Ωστόσο, είναι καθήκον της συντεταγμένης Πολιτείας να καταδικάζει δηλώσεις που εκπέμπουν μισαλλοδοξία και διεγείρουν φυλετικό και θρησκευτικό μίσος. Οι απόψεις αυτές προσβάλλουν τη μακρά παράδοση φιλαλληλίας και ανεξιθρησκείας που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία και δεν την εκφράζουν ούτε κατ’ ελάχιστο».

«Στη χώρα μας διαβιούν πολλοί μουσουλμάνοι, πολλοί εκ των οποίων είναι Έλληνες πολίτες, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ελληνικής κοινωνίας και αντλούν από το Σύνταγμα της χώρας μας δικαιώματα που μια ευνομούμενη Πολιτεία οφείλει να προστατεύει στην πράξη. Η ελληνική Πολιτεία ακολουθεί σταθερά μια τέτοια πολιτική, καταδικάζει δηλώσεις αυτού του είδους και απορρίπτει τη νοοτροπία που εκφράζουν» καταλήγει ο κ. Πεταλωτής.