Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Ο κώδικας τιμής των ΟΥΓΚ (Γυναικείο ντουετάκι επιθεώρησης)

Της Άννας Χατζησοφιά

- Το τερμάτισαν, αγάπη μου, το θεματάκι της δημοκρατίας σ΄ αυτή τη χώρα που ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα. Δεν συμφωνείς;

- Ποια είναι αυτή η χώρα;
- Νόμιζα θα με ρωτήσεις ποια είναι αυτή η πορτοκαλέα.
- Αυτό θα στο ρωτούσα μετά. Πόρτο Καράς ξέρω, Πόρτο Καλέα πάλι όχι. Ξενοδοχείο με σπα είναι;
- Μ΄ αρέσει που θέλω να σου θέσω και ζητήματα δημοκρατίας.
- Όχι να μου τα θέσεις δεν είμαι ακατάδεκτη. Είμαι απλός άνθρωπος εγώ, παρότι μεγαλοαστή.
- Εσύ κι ο Σαμαράς ε;
- Τι είναι κι αυτός, απλός άνθρωπος;
- Όχι είναι μεγαλοαστός.
- Σύμφωνα με ποιον;
- Με τον Μπαλτάκο.
- Που κόβουμε το κρέας;
- Αυτός είναι ο μπαλτάς.
- Ε, τον μικρό μπαλτά δεν τον λέμε μπαλτάκο;
- Όχι τον λέμε υιό Μπαλτάκου.
- Α, να σου πω αγάπη μου, δεν μπορώ πρωί-πρωί τον Ιονέσκο. Δηλαδή ούτε βράδυ τον μπορώ. Με πήγε τις προάλλες η κόρη μου να δω ένα δικό του έργο κι έπαθα. Τον Ιπποπόταμο.
- Τον Ρινόκερο θες να πεις.
- Αυτό. Που μεταμορφώνονται όλοι σιγά-σιγά σε ρινόκερους και είναι, λέει, μια αλληγορία για τον φασισμό πως μας κυριεύει και μας μεταμορφώνει σε ζώα.
- Στα λόγια μου έρχεσαι. Το θέμα με το Γραμματέα της κυβέρνησης δεν το πήρες είδηση;

- Α, αυτόν τον Μπαλτάκο λες; Τον είχα γνωρίζει παλιά, σε μια παρουσίαση βιβλίου. Είχα πάει γιατί είναι φίλος μου ο εκδότης, καταλαβαίνεις…
- Καταλαβαίνω.
- Ήταν όλος ο καλός ο κόσμος εκεί, ο Πρετεντέρης, η Λιάνα. Να δεις ποιο ήταν το θέμα, κάτι για τις Κρυφές έγραφε.
- Για την Κρυπτεία, αρχαία σπαρτιατική οργάνωση.
- Α, δεν ήταν για τα δικαιώματα των gay; Εγώ με το Κρυπτεία αυτό νόμιζα, κι επειδή είμαι πολύ προχώ το αγόρασα. Κι άλλη μια φορά τον συνάντησα σε μια δεξίωση στο σπίτι του Αντώνη. Για μένα, ξέρεις, είναι Αντώνης.
- Και για τον Μπαλτάκο. Κι είναι κι οι δυο δαυλοί αναμμένοι στο βωμό της πατρίδας.
- Κι αυτό ατάκα από Θέατρο του παραλόγου είναι;
- Κατά κάποιο τρόπο. Από συνέντευξη του Μπαλτάκου που προσπαθεί να μας πείσει ότι έπαιζε ρόλο.
- Πού;
- Στη βιντεοκασέτα «Ναζί κανείς ή να μη ζει».
- Σε χάνω.
- Παιδί μου, δεν κυκλοφόρησε ο Κασιδιάρης βίντεο με τον Μπαλτάκο;
- Ροζ;
- Μαύρο. Να λένε διάφορα προοδευτικά. Και διάφορα γαλλικά.
- Και η γιαγιά μόνο γαλλικά μιλούσε.
- Όχι τέτοια γαλλικά, από τα άλλα. Ότι ο Σαμαράς τον είπε μ.., αυτός πάλι είπε τον Σαμαρά π…
-Τι Π και Μ; Το σούπερ μάρκετ;
-Το σούπερ μάρκετ της κυβέρνησης. Και του Πασόκ το γάλα. Το θέμα είναι ότι ο εκ ακροδεξιών του πρωθυπουργού έπαιρνε τον καφέ του συχνά πυκνά με την Χρυσή Αυγή.
- Με την αστεία ή την σοβαρή; Που έλεγε κι ο Μπάμπης.
-Σοβαρή ήταν πριν την δολοφονία Φύσσα, και ο αναμμένος δαυλός μελετούσε την πιθανότητα συνεργασίας μαζί τους στην κυβέρνηση.
- Το βίντεο πώς προέκυψε;
-Μ ε candid camera.
- Του Μαστοράκη;
- Του Κασιδιάρη. Θυμάσαι την υπόθεση Ζαχόπουλου; Που είχε κρύψει η 34χρονη την κάμερα στην τσάντα της; Ε, κάπως έτσι.
- Την έκρυψε πάλι η 34χρονη στην τσάντα της;
- Ό Κασιδιάρης την έκρυψε.
- Στην τσάντα της 34χρονης;
- Ξεκόλλα από την 34χρονη. Ο ίδιος την έκρυψε.
- Κρατούσε τσάντα;
- Αυτό είναι το σημαντικό;
- Ε, αν μπήκε με το βαλιτσάκι Louis Vuitton στο γραφείο του άλλου κι αυτός δεν κατάλαβε τίποτε, είναι ένα θέμα.
- Το τι ήξερε ο πρωθυπουργός, πάλι, είναι ένα άλλο.
- Τι ήξερε για την τσάντα;
- Όχι, για την ταμπακέρα
- Που ήταν μέσα στην τσάντα;
- Που ήταν μέσα στην κυβέρνηση. Αλλά θα μου πεις, 35 χρόνια δαυλοί αναμμένοι οι δυο τους, όλο και κάτι θα ήξερε. Πολλοί δαυλοί αναμμένοι σ΄ αυτή την παράταξη έχουν μαζευτεί. Ε, ρε μια δημοκρατία που έχουμε.
- ΕΡΕ ήταν ο πατέρας μου. Τι μου θύμησες τώρα… Συγκινήθηκα.
- Κι εσύ;
- Γιατί, ποιος άλλος;
- Ο Άδωνις. Από τον υιό Μπαλτάκου. Που μπούκαρε στην Βουλή και την έκανε θύρα 13;
- Α ναι, γι΄ αυτό κάτι διάβασα. Δεν είπε ο πατέρας του, ο γιός μου έχει κώδικα τιμής, γιατί είναι ΟΥΓΚ.
- Δεν είπε ΟΥΓΚ, ΟΥΚ είπε. Ομάδα Υποβρύχιων Καταστροφών.
- ΟΥΓΚ, ΟΥΚ μου εξηγείς πώς μπήκε στη Βουλή έτσι χαλαρά και την έκανε καινούργια; Εγώ μια φορά πήγα να δω μια φίλη μου βουλευτή, δε σου λέω ποιου κόμματος, όχι αριστερού εννοείται, και έφαγα πόρτα. Δεν είχα ταυτότητα μαζί μου, δεν την χρειάζομαι, αλλά οι άσχετοι στην πύλη δεν διαβάζουν τις κοσμικές στήλες και δεν με αναγνώρισαν. Παρ΄ ότι είχα το Hello μαζί μου και τους έδειξα τη φωτό με τη Μαριάννα, δεν με άφησαν να περάσω. Έκανα φασαρία, παραλίγο να με συλλάβουν.
- Ενώ το Μπαλτάκι το συνόδεψαν μέχρι το πάρκινγκ.
- Τι θες να πεις; Ότι τον άφησαν και να παρκάρει στο πάρκινγκ; Ενώ εμένα… Α, θα πάρω τον Χρύσανθο και θα γίνει του ECOFIN. Και μην ρωτήσεις ποιο Χρύσανθο.
- Ξέρω, άλλος δαυλός αναμμένος. Γι΄ αυτό σου λέω, το τερμάτισαν το θεματάκι της Δημοκρατίας. ECOFIN, το είπες και μόνη σου. Αποφασίζουμε και διατάσσουμε, απαγορεύονται οι συγκεντρώσεις.
- Εγώ δεν το ήξερα η ανόητη κι είχα πάει για shopping στο City Link. Βγαίνω Σταδίου, κάνω δεξιά βλέπω ΜΑΤ, κάνω αριστερά βλέπω Λαφαζάνη. Μπρος γκρεμός και πίσω ρεύμα. Πλησιάζω τα ΜΑΤ, τους λέω αφήστε με να περάσω. Τίποτε. Τους δείχνω τα ψώνια, καλέ Prada έχω αγοράσει, με το σύστημα είμαι. Στρίβε μωρή αναρχοάπλυτη, μου λέει ένας. Εκεί τα πήρα βαριά. Ποια είπες αναρχοάπλυτη, βρε ΟΥΓΚ! Και σηκώνω την σακούλα από το Άττικα κι αρχίζω να τον κοπανάω. Το τι χημικό έφαγα στη μούρη… Τρέχω προς τα πίσω και πιάνομαι σε μια αλυσίδα. Υπάρχει και βίντεο στο you tube. Ευτυχώς με πασάλειψαν τα παιδιά Μαλόξ και δεν με αναγνωρίζει κανένας. Γιατί να με δουν στράτα στρατούλα με τον Στρατούλη, δεν το θέλει ούτε ο Ζαμπούνης.
- Πάμε τραγουδιστικό φινάλε

ΕΡΕ πως μπατιρίσαμε
Που σαξεστορίσαμε.
Ο Μπαλτάκος με τον Κάσι
τακιμιάσαν ένα κι ένα,
το όνομα της Κοτζαμάνη
να θυμίζει περασμένα
κι ο Αντώνης Σαμαράς
άσχετος ο φουκαράς (δις)

πηγή:rednotebook.gr
Κίνηση "Απελάστε το Ρατσισμό"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου