Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Φώτης Χριστόπουλος:Θέλω να συγχαρώ τον νέο Δήμαρχο Βαγγέλη Σίμο και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο του

Τα συναισθήματα μου κατά την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα ήταν πολλά, έντονα και ανάμεικτα (πρώτη μου φορά, μετά από πολλές αναμετρήσεις στις οποίες έχω λάβει ενεργά μέρος) αλλά σήμερα ήρεμος και δυνατός θέλω να σας ευχαριστήσω για την στήριξη στο πρόσωπό μου αλλά και στην Κίνηση στην οποία συμμετέχω, και την συμμέτοχη σας στις εκλογές της 18 Μαΐου.
Θα σταθώ ιδιαίτερα στην κουβέντα ενός φίλου που βγαίνοντας από το εκλογικό κέντρο μου έσκυψε και μου ψιθύρισε « σε ταξίδεψα» ….Τι ωραία ευχή, σκέφτηκα και φαντάστηκα την παράταξη μας να εφαρμόζει από 1 Σεπτέμβρη το πρόγραμμά της.
Όπως όλα τα μέλη και οι φίλοι της παράταξης μας έτσι και εγώ συνέβαλα στη δημιουργία του Προγράμματός μας και πίστεψα σε αυτό. Καλώ - και κάποιους προκαλώ - έστω και τώρα να δουν τις προτάσεις μας για την πόλη μας (αθλητισμό, πολιτισμό ,παιδεία, περιβάλλον, ανακύκλωση , κομποστοποίηση κ.α.), καταγράφοντας την αντικειμενική υπεροχή του.
Όμως το εκλογικό ποσοστό 21% δεν ήταν αρκετό να μας στείλει στο δεύτερο γύρο αλλά είναι αρκετό για να σταθούμε δυναμικά να ενώσουμε τα τμήματα της κοινωνίας που έχουν ανάγκη για απαιτήσουμε να διεκδικήσουμε και να συγκρουστούμε με οποίους χρειαστεί με την ελπίδα ότι θα ανταποκριθούμε στις δύσκολες μέρες που ζούμε αλλά και σε αυτές που έρχονται.
Θέλω να συγχαρώ τον νέο Δήμαρχο Βαγγέλη Σίμο και να του ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο του. Επίσης, τον Δημήτρη Ταλιούρα για τον αγώνα που έδωσε ως το τέλος και τον Θοδωρή Λάππα.
Στον επικεφαλής μας Νίκο Σακούτη έκτος από τα συγχαρητήρια μου για τον ωραίο μας κοινό αγώνα εύχομαι καλή δύναμη γατί θα την χρειαστεί – θα τη χρειαστούμε - αφού ο αγώνας μας μόλις άρχισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου