Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Γιατί να φύγει κάποιος από την Ελλάδα...

Μερικοί λόγοι.
  • Επειδή κυριαρχούν: χαμηλοί μισθοί, χαμηλή αγοραστική δύναμη, πανάκριβα προϊόντα (μαϊμού) και υπηρεσίες χαμηλού επιπέδου.
  • Επειδή υπάρχει το μουνόπτυχο υψηλή φορολογία.
  • Επειδή για να βρεις δουλειά στο αντικείμενό σου πρέπει να 
  • κάνεις πολύ καλά τσιμπούκια στον εξαφανισμένο άγιο Φανούριο.
  • Επειδή τα λαμόγια είναι μούρες και όσοι δουλεύουν με βάση την αξιοκρατία δεν πάνε ποτέ παραπέρα.
  • Επειδή έχουμε την χρυσή αυγή τρίτο κόμμα στην βουλή.
  • Επειδή γενικά οι τριακόσιοι αυτού του μπουρδέλου χαίρονται ανενόχλητοι τη ζωούλα τους μετα απο τρία μνημόνια.
  • Επειδη έρχεται και το τέταρτο βαρβάτο μνημόνιο.
  • Επειδή ενώ οι Έλληνες ιστορικά, έχουν βασανιστεί και υποφέρει, με τα εκατομμύρια Ελλήνων προσφύγων (βλ. Σμύρνη, πόντο, Κωνσταντινούπολη), λόγω πολέμων ή πολιτικής-οικονομικής αστάθειας ή ενω τα τελευταία 8 χρόνια έχουν μεταναστεύσει 1,5 εκατομμύριο στο εξωτερικό, τολμάνε ακόμα να μιλάνε εχθρικά για πρόσφυγες-μετανάστες.
  • Επειδή αν δεν έχουν λακούβες οι δρόμοι κλείνουν με λιγο χιόνι ή βροχή. Εκτός αυτού είναι πιο στένοι απο ανέγγιχτο pussycat, σου προκαλούν νευρικό κλονισμό ανα δευτερόλεπτο, δεν βρίσκεις πάρκινγκ ποτέ έυκολα και η συμπεριφορά όλων των οδηγών είναι αντίστοιχη των νεάντερνταλ σε ψυχωτικό παραλήρημα.

Ιδού οι τέσσερις διεκδικητές του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης

Σε “κονταροχτύπημα” μεταξύ τεσσάρων ισχυρών αντιπάλων εκτιμάται ότι θα εξελιχθεί η διαγωνιστική διαδικασία για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), καθώς σήμερα Παρασκευή, ημερομηνία κατά την οποία εκπνέει η προθεσμία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών, αναμένεται να καταθέσουν φακέλους όλοι οι ενδιαφερόμενοι, που είχαν παραμείνει ενεργοί κατά τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού.

«Δεν έχουμε καμιά πληροφορία που να αλλοιώνει την εικόνα ότι στις επτά το βράδυ ώρα Αγγλίας, εννέα ώρα Ελλάδας, προσφορές θα καταθέσουν και οι τέσσερις ενδιαφερόμενοι», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΛΘ ΑΕ, Κωνσταντίνος Μέλλιος.

Και οι τέσσερις εταιρείες ή σχήματα, που θα διεκδικήσουν το 67%, θεωρούνται ισχυροί παίκτες στη διαχείριση λιμένων και τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς. Σε κάθε περίπτωση, αν το δεδηλωμένο ενδιαφέρον των τεσσάρων θα “εκφραστεί” και σε επίπεδο ύψους προσφορών, εκτιμάται ότι θα γίνει εμφανές το αργότερο μέχρι τις 7 Απριλίου, οπότε και αναμένεται να αποσφραγιστούν οι φάκελοι. Το ΑΠΕ-ΜΠΕ ετοίμασε την “ακτινογραφία” των υποψηφίων αγοραστών του 67% του λιμένος της Θεσσαλονίκης.

*Η κοινοπραξία DIEP- CMA CGM- Ιβάν Σαββίδη