Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, αλλά…


Ευχαριστώ που με θαυμάζεις ως γυναίκα σήμερα, αλλά δεν ευχαριστώ που θα με υποτιμάς αύριο.
Ευχαριστώ που με θεωρείς ισότιμη σήμερα, αλλά δεν ευχαριστώ που δεν θα με υπολογίζεις αύριο.
Ευχαριστώ που είμαι πρωτοσέλιδο για τους αγώνες μου σήμερα, αλλά δεν θα ευχαριστώ που θα είμαι πρωτοσέλιδο ως θύμα ενδοοικογενειακής βίας αύριο.

Ευχαριστώ που με τιμάς σήμερα, αλλά δεν ευχαριστώ που θα με διαπομπεύεις αύριο.
Ευχαριστώ που με στηρίζεις σήμερα, αλλά δεν ευχαριστώ που θα με εγκαταλείπεις αύριο.
Ευχαριστώ για τα τρυφερά λουλούδια που μου χαρίζεις σήμερα, αλλά δεν δέχομαι να με κακοποιείς αύριο.
Ευχαριστώ που θα ληφθεί σοβαρά υπόψη το report μου στην πρωινή σύσκεψη σήμερα, αλλά δεν θα ευχαριστήσω αύριο που θα δω το ποσοστό των γυναικών που κατέχουν υψηλές εργασιακές θέσεις να παραμένει ελάχιστο.
Ευχαριστώ που υμνείς την συμβολή μου ως στυλοβάτη, αυτά εδώ τα χρόνια της κρίσης, σήμερα, δεν ευχαριστώ που θα το ξεχάσεις αύριο.

Ευχαριστώ που ονομάζεις την ευαισθησία μου δύναμη σήμερα, δεν ευχαριστώ που θα την ονομάζεις αδυναμία αύριο.
Ευχαριστώ που σέβεσαι τη διαφορετικότητα μου σήμερα, δεν ευχαριστώ που δεν θα σέβεσαι την ίδια μου τη φύση αύριο.
Ευχαριστώ που προστατεύεις την μητρότητα σήμερα, αλλά δεν ευχαριστώ που θα με απολύσεις λόγω εγκυμοσύνης αύριο.
Ευχαριστώ που δίνεις αξία στον λόγο μου σήμερα, δεν ευχαριστώ για την ειρωνεία σου αύριο.
Ευχαριστω που υπερασπίζεσαι το δικαίωμα μου να ορίσω όπως θέλω τη ζωή μου σήμερα, δεν ευχαριστω για τον κοινωνικό μου αποκλεισμό αύριο.

Ευχαριστώ που θυμάσαι όλες τις μεγάλες γυναίκες της ιστορίας σήμερα, δεν ευχαριστώ που θα ξεχνάς να πεις ευχαριστώ σε όλες τις άσημες μα μεγαλύτερες γυναίκες που πασχίζουν στην καθημερινότητά τους αύριο.
Ευχαριστώ που μου θυμίζεις της κλωστοϋφάντριες της Ν.Υόρκης σήμερα, δεν ευχαριστώ αν δεν με προσλάβεις γιατί σκοπεύω να κάνω οικογένεια αύριο.

Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σημερα, αλλά δεν ευχαριστώ για τα σεξιστικά σχόλια αύριο.
Ευχαριστώ που ενστερνίζεσαι το όραμα μου για έναν δικαιότερο κόσμο σήμερα, δεν ευχαριστώ που θα το απορρίψεις ως ουτοπικό αύριο.
Ακόμα ακόμα, ευχαριστώ και για τα εμπορικά μηνύματα για την έκπτωση στην αγορά των καλλυντικών μου σήμερα, αλλά δεν δέχομαι εκπτώσεις στα δικαίωματά μου γενικά.

Και για το happy hour που μου προσφέρεις να πιω ένα ποτό με τις φίλες μου και να γιορτάσω, ακόμα και για αυτό ας ευχαριστήσω σήμερα, αλλά δεν θα ευχαριστήσω που θα στιγματιστώ ή θα νιώθω ανασφαλής αν πιω ένα ποτό μόνη μου αύριο.
Ευχαριστώ σήμερα και θα ευχαριστώ και αύριο τον εαυτό μου γιατί μάχομαι, ακόμα, κάθε μέρα.
Και θα μάχομαι, ως τη μέρα που δεν θα χρειάζεται να ευχαριστώ για τα αυτονόητα, για τα θεμελιώδη. Για το ότι είμαστε ίσοι μα διαφορετικοί.

Ως τη μέρα που θα είμαστε όλοι Άνθρωποι. Ώσπου θα σεβόμαστε βαθιά ο ένας τον άλλον και ο σεβασμός μας θα ειναι ο θεμέλιος λίθος της αυτοκυριαρχίας μας που θα οδηγήσει στην απόλυτη ελευθερία, στην ενδυνάμωση της δημοκρατίας.
Ως τη μέρα που κάθε 8 του Μάρτη, δεν θα δέχομαι απλά ευχές, αλλά θα απεργώ στη μνήμη των γυναικών που αγωνίστηκαν για τα δικαιώματα μας.

Έτσι και αλλιώς μόνο με τις ευχές δεν έγινε ποτέ τίποτα…

Πηγή: ecoleft.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου