Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και Microsoft LUMIA 535: Μια ιστορία του παραλόγου



     Στις 31 Οκτώβρη 2016 παρέδωσα μια συσκευή "Microsoft LUMIA 535" στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ (Σταδίου 10), για αποκατάσταση βλάβης στην κεντρική κάμερα, όπως διαπίστωσε και ο τεχνικός του καταστήματος παραλαβής (θολή η πίσω κάμερα). 
Η συσκευή ειναι σε εγγύηση 
Μετά από 40 ημέρες και αφού προηγήθηκαν 5 τηλεφωνήματα με τα κεντρικά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπου και ενημερώθηκα ότι έγινε αντικατάσταση του καλωδίου οθόνης, ακολούθησε ένα email που με ενημέρωνε ότι η συσκευή βρίσκεται στον έλεγχο της κατασκευάστριας εταιρείας και μετά από τρείς επισκέψεις στο κατάστημα έλαβα δυο μηνύματα ότι η συσκευή είναι τελικά έτοιμη. 



Στις 9 Δεκεμβρίου 2016 παρέλαβα τη συσκευή, συνοδευόμενη με την αναφορά βλάβης και τα σχόλια επισκευής "Η συσκευή σας εξοπλίστηκε με την τελευταία έκδοση λογισμικού για την καλύτερη απόδοση της..." 

Δηλαδή η κατασκευάστρια αγνόησε την επισήμανση πελάτη και τεχνικού του καταστήματος ότι η συσκευή έχει πρόβλημα στην κάμερα, αδιαφόρησε για την αποκατάσταση της βλάβης και ασχολήθηκε με την αναβάθμιση του προγράμματος, που κανείς δεν το ζήτησε…. Και για όλο αυτό χρειάστηκαν 40 ημέρες.. . 

Αυτό που ζητήσαμε το αγνόησαν και μας παρέδωσαν τη συσκευή με τη βλάβη, όπως την παρέλαβαν. 

Η κάμερα εξακολουθεί να είναι θολή και ουσιαστικά άχρηστη. 

Για να κάνω τη δουλειά μου έχω ήδη παραγγείλει από το ebay μια συσκευή lenovo, και θα κρατήσω και την ελαττωματική LUMIA, η οποία λειτουργεί ευτυχώς ως τηλέφωνο, μέχρι να μου γίνει αντικατάσταση αυτής (χέρι-χέρι), γιατί αν την ξανά δώσω στο servis μπορεί να μου την επιστρέψουν σε 80 ημέρες μα αλλαγή χρώματος ή ότι άλλο νομίσουν οι ίδιοι 



Να πω ότι είναι ντροπή αυτή η συμπεριφορά? 
Να πω ότι μας γράφουν κανονικά? 

Τίποτε δε θα πω, αλλά θα ζητήσω από άτομα και φορείς να παρέμβουν, ώστε να διορθωθεί η συμπεριφορά των εν λόγω επιχειρήσεων.

Γιώργος Ζαχαράκης 
gzacharakis@culture.gr
  
το mail
Εξυπηρέτηση Πελατών e-germanos

customer_care <customer_care@germanos.gr>
Τετ 23/11/2016 11:10 πμ

Προς:
Γεώργιος Ζαχαράκης;

Αξιότιμε κ. Ζαχαράκη,

Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Σας ενημερώνουμε ότι η συσκευή σας βρίσκεται στον έλεγχο στην κατασκευάστρια εταιρεία και θα ενημερωθείτε εκ νέου για την πορεία της.

Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,


Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Από: Germanos-eshop@germanos.gr [mailto:Germanos-eshop@germanos.gr]
Αποστολή: Δευ 21/11/2016 4:57 μμ
Προς: customer_care
Θέμα: Contact Form Message

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου