Στις 31 Οκτώβρη 2016 παρέδωσα μια συσκευή "Microsoft LUMIA 535" στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ (Σταδίου 10), για αποκατάσταση βλάβης στην κεντρική κάμερα, όπως διαπίστωσε και ο τεχνικός του καταστήματος παραλαβής (θολή η πίσω κάμερα).
Η συσκευή ειναι σε εγγύηση
Μετά από 40 ημέρες και αφού προηγήθηκαν 5 τηλεφωνήματα με τα κεντρικά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπου και ενημερώθηκα ότι έγινε αντικατάσταση του καλωδίου οθόνης, ακολούθησε ένα email που με ενημέρωνε ότι η συσκευή βρίσκεται στον έλεγχο της κατασκευάστριας εταιρείας και μετά από τρείς επισκέψεις στο κατάστημα έλαβα δυο μηνύματα ότι η συσκευή είναι τελικά έτοιμη.
Στις 9 Δεκεμβρίου 2016 παρέλαβα τη συσκευή, συνοδευόμενη με την αναφορά βλάβης και τα σχόλια επισκευής "Η συσκευή σας εξοπλίστηκε με την τελευταία έκδοση λογισμικού για την καλύτερη απόδοση της..."