Τις προάλλες επανεμφανίστηκε η σατιρική εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» στο OPEN, την ίδια ώρα με τα δελτία ειδήσεων άλλων τηλεοπτικών σταθμών. Οι θεαματικότητες της εβδομάδας ήταν οι εξής:
Δευτέρα
OPEN («Ράδιο Αρβύλα»): 23,1%
STAR (Ειδήσεις): 12,5%
MEGA (Ειδήσεις): 8,7%
ΣΚΑΪ (Ειδήσεις): 8,5%
Τρίτη
OPEN («Ράδιο Αρβύλα»): 22%
STAR (Ειδήσεις): 14%
ΣΚΑΪ (Ειδήσεις): 8,5% MEGA (Ειδήσεις): 4,3%
Τετάρτη
OPEN («Ράδιο Αρβύλα»): 19%
STAR (Ειδήσεις): 12,2%
ΣΚΑΪ (Ειδήσεις): 9%
MEGA (Ειδήσεις): 3,6%
Πέμπτη
OPEN («Ράδιο Αρβύλα»): 19,2%
STAR (Ειδήσεις): 13%
ΣΚΑΪ (Ειδήσεις): 10,5%
MEGA (Ειδήσεις): 5,3%
Αν αυτό είχε συμβεί στις ΗΠΑ, λόγου χάριν, αν δεν είχαν παραιτηθεί οι υπεύθυνοι των σταθμών, θα είχε τουλάχιστον ξεκινήσει μια ουσιαστική συζήτηση για το πρόβλημα. Τι δεν πάει καλά και πρέπει να αλλάξουμε; Γιατί οι τηλεθεατές (μάλιστα, σε ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά από τα παραπάνω, στις δυναμικές ηλικίες) επιλέγουν μια σατιρική εκπομπή από την ενημέρωση τους; Μήπως τελικά μας έχουν πάρει για πλάκα;