Tο σχολικό κουδούνι χτύπησε εδώ και ένα μήνα, αλλά όχι για τα σχολεία ειδικής αγωγής. Αδυναμία μεταφοράς των μαθητών με ειδικές ανάγκες από και προς τα σχολεία και σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, οδηγούν στο κλείσιμο σχολικών μονάδων και στην ελλιπή μόρφωση των παιδιών.....
Τα παραπάνω καταγγέλλουν οι γονείς των μαθητών, οι οποίοι, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, σύστησαν το Δίκτυο Ειδικών Σχολείων Αττικής, μια εθελοντική οργάνωση για την καταγραφή και προώθηση των προβλημάτων των σχολείων.
Όπως αποκαλύπτουν οι γονείς, το 30% των σχολείων ειδικής αγωγής στην Αττική δεν μπορούν να μεταφέρουν τους μαθητές με ειδικές ανάγκες από και προς τα σχολεία, ενώ λόγω της κατάστασης αυτής το 80% των μαθητών δεν πηγαίνουν καθόλου ή πηγαίνουν περιστασιακά στο σχολείο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 2ο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά, που δεν έχει λειτουργήσει ακόμα κατά τη φετινή σχολική χρονιά.
Τα παραπάνω καταγγέλλουν οι γονείς των μαθητών, οι οποίοι, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα, σύστησαν το Δίκτυο Ειδικών Σχολείων Αττικής, μια εθελοντική οργάνωση για την καταγραφή και προώθηση των προβλημάτων των σχολείων.
Όπως αποκαλύπτουν οι γονείς, το 30% των σχολείων ειδικής αγωγής στην Αττική δεν μπορούν να μεταφέρουν τους μαθητές με ειδικές ανάγκες από και προς τα σχολεία, ενώ λόγω της κατάστασης αυτής το 80% των μαθητών δεν πηγαίνουν καθόλου ή πηγαίνουν περιστασιακά στο σχολείο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 2ο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Πειραιά, που δεν έχει λειτουργήσει ακόμα κατά τη φετινή σχολική χρονιά.