Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή του Θάνου Πλεύρη σε ταινία τρόμου εκφράζουν παραγωγοί του Χόλιγουντ μετά το βίντεο στα Εξάρχεια


«Σχεδόν μπορείς να μυρίσεις το λερωμένο εσώρουχο» τονίζουν πηγές του Χόλιγουντ
Εντυπωσιασμένοι από τις υποκριτικές του ικανότητες και τον τρόπο με τον οποίο αποτυπώνεται ανάγλυφα ο τρόμος στο πρόσωπο του υποψήφιου βουλευτή Θάνου Πλεύρη στο βίντεο που γύρισε στα Εξάρχεια δήλωσαν σήμερα παραγωγοί του Χόλιγουντ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το βίντεο του υποψήφιου βουλευτή, στο οποίο μιλά σχεδόν ψιθυριστά και κοιτάζει συνεχώς νευρικά γύρω του, εντυπωσίασε τους παραγωγούς για την αυθεντικότητα με την οποία ο Θάνος Πλεύρης μεταφέρει τον τρόμο τού να βρίσκεται στα Εξάρχεια.

«Πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε, έχουμε δει γνωστούς ηθοποιούς που για το ρόλο π.χ. σε μία ταινία φαντασμάτων ή ζόμπι δεν έχουν καταφέρει να αποτυπώσουν τόσο καλά τον τρόμο που ήταν ζωγραφισμένος στο πρόσωπο του κ. Πλεύρη» είπε γνωστός σκηνοθέτης.

«Μας θύμισε το Blair Witch Project»

«Μας θύμισε εκείνη την τρομοκρατημένη κοπελίτσα από το Blair Witch Project που περιμένει από στιγμή σε στιγμή να την σκοτώσουν» πρόσθεσε.

«Ή νεκρική σιγή, ο σκιαγμένος τρόπος που κοίταζε συνεχώς πίσω του και ο ψίθυρος του ήταν απόλυτα πειστικός. Σχεδόν μπορούσες να μυρίσεις το λερωμένο εσώρουχο» καταλήγει.
Για μυστικό σχέδιο εξουδετέρωσης αντιεξουσιαστών από τα γέλια μιλούν καλά πληροφορημένες πηγές

Κλάρα Τσέτκιν: «Ο φασισμός πρέπει να νικηθεί»


Σαν σήμερα στις 4 Ιουλίου 1857  γεννήθηκε στη Μόσχα η Κλάρα Τσέτκιν (20 Ιουνίου 1933  πέθανε στη Μόσχα). Ηγετική φυσιογνωμία του γερμανικού και του διεθνούς εργατικού κινήματος και από τους ιδρυτές του Κομμουνιστικού Κόμματος Γερμανίας. Γεννήθηκε το 1857. Από τα τέλη της δεκαετίας του 1870, εντάχθηκε στο γερμανικό εργατικό κίνημα. Πήρε μέρος στην οργάνωση του Ιδρυτικού Συνεδρίου της Β` Διεθνούς στο Παρίσι, όπου μίλησε για το ρόλο των γυναικών στην επανάσταση, αποσπώντας τα εγκωμιαστικά σχόλια του Ενγκελς. Χαιρέτισε με ενθουσιασμό τη Μεγάλη Οχτωβριανή Επανάσταση και υπήρξε από τους οργανωτές του κινήματος αλληλεγγύης προς τη Σοβιετική Ενωση. Εκλέχτηκε στα καθοδηγητικά όργανα της Κομμουνιστικής Διεθνούς. Από το 1920 εκλεγόταν διαρκώς στο Ράιχσταγκ.

Τον Αύγουστο του 1932, ανοίγοντας ως αρχαιότερη βουλευτής τις εργασίες του γερμανικού Κοινοβουλίου, προειδοποίησε για τον κίνδυνο του φασισμού και κάλεσε για τη δημιουργία του ενιαίου προλεταριακού μετώπου. Παραθέτουμε την ομιλία της Κλάρας Τσέτκιν (σε μετάφραση του Χρήστου Χρυσανθόπουλου από το site «Η Λέσχη της ανυπότακτης θεωρίας»

Ο Φασισμός πρέπει να νικηθεί

Εναρκτήρια ομιλία της Κλάρας Τσέτκιν Επίτιμης Πρόεδρου του Ράιχσταγκ

Τζουζέπε Γκαριμπάλντι: Ο Τσε Γκεβάρα του 19ου αιώνα

Ο Τζουζέπε Γκαριμπάλντι (4 Ιουλίου 1807 - 2 Ιουνίου 1882) ήταν ο εθνικός ήρωας ο οποίος ηγήθηκε του κινήματος που ένωσε την Ιταλία στα μέσα του 19ου αιώνα. Η Ιταλία έγινε ενιαίο κράτος μόνο στα χρόνια μεταξύ 1859 και 1871. Πριν, ήταν ένα μωσαϊκό από διαφορετικά κράτη.

“Εμείς οι Ιταλοί λατρεύουμε τον Γκαριμπάλντι, από την κούνια μάς μαθαίνουν να τον θαυμάζουμε”, έγραφε ο μεγάλος ιταλός μαρξιστής Αντόνιο Γκράμσι. “Αν κάποιος ρωτήσει ιταλούς νέους σε ποιον θα ήθελαν να μοιάσουν, η συντριπτική πλειονότητα σχεδόν σίγουρα θα διάλεγε τον ξανθό αυτό ήρωα”. Οι κατακτήσεις του Γκαριμπάλντι τον έκαναν διεθνή ήρωα στη διάρκεια της ζωής του. Γεννήθηκε πριν από 200 χρόνια στη Νίκαια, που τότε ήταν ιταλο-γαλλική περιοχή και ήταν γιος ενός ψαρά. 'Οπως πολλοί άνθρωποι στην Ευρώπη της εποχής, ο Γκαριμπάλντι βίωνε τη βάρβαρη κυριαρχία μιας ξένης δύναμης.

'Ομως οι ντόπιοι αντίπαλοι αυτής της ξένης κυριαρχίας συχνά δεν ήταν και πολύ καλύτεροι. 'Ηταν συνήθως αριστοκράτες και μεγαλοεπιχειρηματίες, τελείως αδιάφοροι σε σχέση με τη δημοκρατία ούτε και με το να βελτιώσουν τις ζωές των εργαζομένων. Ως νέος ο Γκαριμπάλντι βρισκόταν κοντά σε ένα μυστικό κίνημα γνωστό ως “La Giovine Italia” “Η νέα Ιταλία”. Ηγέτης του κινήματος ήταν ο Τζουζέπε Ματσίνι.

Πίστευε στην επαναστατική δράση που θα ένωνε την Ιταλία ως δημοκρατία και όχι ως μοναρχία. Ομως είναι πάντα δύσκολο να χτιστεί ένα μαζικό κίνημα μέσα σε δικτατορία, και η πρώτη εμπειρία ένοπλης εξέγερσης για τον Γκαριμπάλντι, στη Γένοβα το 1834, κατέληξε σε θλιβερή αποτυχία. Την επόμενη χρονιά, ο Γκαριμπάλντι έφυγε για τη Νότια Αμερική, όπου πέρασε τα επόμενα 13 χρόνια παίρνοντας μέρος σε μια σειρά από εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα. Νέα από τα κατορθώματά του άρχισαν να επιστρέφουν στην Ιταλία, όπου απέκτησε φήμη ως “ο ήρωας των δύο κόσμων”. Η χρονιά 1848 ήταν σημείο καμπής για τους λαϊκούς αγώνες σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς ξεσπούσε η μία εξέγερση μετά την άλλη ενάντια σε μισητούς ηγεμόνες. Αυτή η πανευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε στη Σικελία.

Σταθάκης - Φλαμπουράρης για Lamda Develοpment και Ελληνικό: Οι μάσκες έπεσαν

Οι μάσκες έπεσαν αναφέρει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, με αφορμή την ανακοίνωση της Lamda Develοpment για την επένδυση στο Ελληνικό:

«Μέχρι χθες ο κ. Μητσοτάκης, με την ανοχή του κ. Λάτση, κατηγορούσε την κυβέρνηση ότι δεν εκδίδει τις Υπουργικές Αποφάσεις για το Ελληνικό, και υποστήριζε ότι αυτός, εάν εκλεγεί, θα τις βγάλει αμέσως. Τώρα που εκδόθηκαν οι αποφάσεις, η εταιρεία του κ. Λάτση καταγγέλλει ότι εμποδίζουμε το έργο, που στην πραγματικότητα εμείς ολοκληρώσαμε και με δική της ευθύνη κωλυσιεργεί τόσους μήνες. Οι μάσκες έπεσαν.

»Από τη μία πλευρά βρίσκεται η κυβέρνηση, που εισήλθε σε μια εκτεταμένη και αναλυτική διαβούλευση με τον επενδυτή, ενσωματώνοντας σημαντικό μέρος των παρατηρήσεών του σε πολεοδομικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Οι δε αλλαγές που υποστηρίζουν ότι αιφνιδιαστικά προέκυψαν σήμερα, δεν είναι παρά η εκ νέου διατύπωση των προβλέψεων του νομικού πλαισίου και του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.

»Από την άλλη πλευρά βρίσκεται μια εταιρεία, σε προφανή συμφωνία με τη Νέα Δημοκρατία, που επιδιώκει να αλλάξει εκ νέου τη σύμβαση, υπέρ των συμφερόντων της και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Μια νέα συμφωνία που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερα κέρδη για τον ιδιώτη, με περισσότερο μπετόν και άρα λιγότερο πράσινο, με περισσότερο ιδιωτικό και λιγότερο δημόσιο χώρο.

Ανθρώπινα όργανα... από εκτυπωτή

Ηδημιουργία βιοεκτυπωμένων ανθρώπινων οργάνων και ιστών που θα μπορούν να μεταμοσχεύονται σε ασθενείς χωρίς να υπάρχει κίνδυνος απόρριψης του μοσχεύματος, αποτελεί πλέον μελλοντικό στόχο των επιστημόνων. Προς το παρόν στο Εργαστήριο Νανοτεχνολογίας του ΑΠΘ, έχουν δημιουργηθεί σε ερευνητικό επίπεδο, ανάλογα του δέρματος, ενώ γίνονται προσπάθειες για τη δημιουργία βιοεκτυπωμένου αρθρικού χόνδρου για την αντιμετώπισης της χονδροπάθειας του γόνατος.

Τα παραπάνω ανέφερε μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, στο περιθώριο του συνεδρίου Nanotexnology 2019, η υπεύθυνη της Ομάδας Νανοϊατρικής στο Εργαστήριο Νανοτεχνολογίας του ΑΠΘ, καρδιολόγος, Βαρβάρα Καραγκιοζάκη.

«Θεωρητικά θα μπορούσαν να εκτυπωθούν όλα τα όργανα του ανθρώπινου οργανισμού. Όμως, όσο πιο περίπλοκο είναι το όργανο στην ανατομία του και στη λειτουργία του, τόσο πιο δύσκολο είναι να το φτιάξουμε με τον βιοεκτυπωτή» επισημαίνει η κ. Καραγκιοζάκη.

Παράλληλα εξηγεί ότι με έναν τρισδιάστατο βιοεκτυπωτή μπορούν πλέον να εκτυπωθούν ανθρώπινα όργανα και ανθρώπινοι ιστοί. «Μιλάμε για τρισδιάστατη βιοεκτύπωση όπου πλέον μπορούμε να εκτυπώσουμε και κύτταρα του ανθρώπινου οργανισμού και πεπτίδια και βιολογικούς παράγοντες, με σκοπό να φτιάξουμε ένα ανθρώπινο όργανο ή ανθρώπινο ιστό» λέει η κ. Καραγκιοζάκη δείχνοντας το πρόπλασμα μια ανθρώπινης μύτης που μόλις έχει βγεί από τον τρισδιάστατο βιοεκτυπωτή.