Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024

Γάμος, τεκνοθεσία και υιοθεσία ομόφυλων ζευγαριών



Η κυριαρχία της ψευδούς τρανσέξουαλ-ιδεολογίας - Παιδιά τα αιώνια θύματα - «Εξαέρωση» της μητέρας

Κλεάνθης Γρίβας

«Το γεγονός ότι οι άνδρες και οι γυναίκες δεν είναι φτιαγμένοι από την ίδια πάστα, το επιβεβαιώνει και η μοριακή βιολογία. Δυστυχώς, σχεδόν κάθε νέα ανακάλυψη τρόπου σκέψης και συμπεριφοράς που σχετίζεται με τα φύλα παρασύρει τον κόσμο σε γρήγορα και φανταχτερά συμπεράσματα που γίνονται πρωτοσέλιδα στις εφημερίδες και που μιλούν για “δυνατά” και “αδύνατα” σημεία των γυναικών και των ανδρών ή οδηγούν στην ”πολιτικά ορθή” άρνηση οποιασδήποτε διαφοράς ανάμεσα στα δύο φύλα.

Κατά τη γνώμη μου, τέτοιου είδους αντιδράσεις προσβάλλουν την ανθρώπινη οντότητα, καθώς αγνοούν παντελώς πόσο καθοριστικός είναι ο ρόλος των βιολογικών διαφορών ανάμεσα στον άνδρα και στη γυναίκα για την ποικιλομορφία στην ανθρώπινη ζωή και στον ανθρώπινο πολιτισμό».

Αθλιο ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου ξεπλένει τις ευθύνες του Ισραήλ για τη γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού

Ένα ακόμα άθλιο ψήφισμα προκλητικής στήριξης του κράτους-κατακτητή, του Ισραήλ που σφαγιάζει τον Παλαιστινιακό λαό, ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο και καταψήφισε η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ.

Αυτή τη φορά όμως το ψήφισμα που πρότειναν οι ομάδες των Σοσιαλδημοκρατών, των Φιλελευθέρων και των Πρασίνων ξεπέρασε κάθε προηγούμενο υποκρισίας. Κι αυτό γιατί βασική αποστολή του ήταν να εμφανίσει την ΕΕ ως τάχα υπέρμαχο της κατάπαυσης πυρός και της ειρήνης. Θορυβημένοι από τη λαϊκή κατακραυγή που συνεχίζεται και δυναμώνει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλο τον κόσμο, ενάντια στο Ισραήλ και την καταδίκη της γενοκτονίας του Παλαιστινιακού λαού, επιστράτευσαν στο ψήφισμα κάθε είδους τέχνασμα, όμως το ίδιο το κείμενο τους προδίδει.

Αρνούνται να καλέσουν σε άμεση, χωρίς όρους και μόνιμη κατάπαυση πυρός όπως καλούσε η τροπολογία που υπερψήφισε το ΚΚΕ και μιλούν για «κατάπαυση πυρός με την προϋπόθεση της άμεσης και άνευ όρων απελευθέρωσης των ομήρων και της διάλυσης της τρομοκρατικής οργάνωσης Χαμάς». Δηλαδή για μια «κατάπαυση πυρός» που ακυρώνεται αυτόματα μιας και θέτει ως προϋποθέσεις τα ίδια τα προσχήματα του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ για τη σφαγή των Παλαιστινίων, την οποία ξεδιάντροπα το ψήφισμα χαρακτηρίζει ως δυσανάλογη! Μάλιστα αυτήν κυνικά τη δικαιολογεί αναγνωρίζοντας στο Ισραήλ «δικαίωμα αυτοάμυνας» και επιχειρεί προκλητικά να εμφανίσει το δίκαιο αγώνα του Παλαιστινιακού λαού ως τρομοκρατία.

Σάλος με τον Γιώργο Κύρτσο μέσα στη νύχτα στο Kontra: Αποκάλυψε με ποιο κόμμα θα ήταν ξανά υποψήφιος

Καρανίκας: Καλοί μου άνθρωποι ο πρόεδρος δεν σας καλεί για να περάσετε τούφα όπως έχετε συνηθίσει προφανώς


Βολές κατά των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία εξαπολύει ο Νίκος Καρανίκας, παραμονή της τριήμερης συνεδρίασης της ΚΟ του κόμματος, στις Σπέτσες.

Απευθυνόμενος προς τα μέλη της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, «καλοί μου άνθρωποι, ο πρόεδρος σας καλεί για να κάνετε αυτό που κάνει κάθε μεγάλος σοβαρός ζωντανός οργανισμός όταν θέλει να υπάρχει σύσφιξη και όσμωση σχέσεων και ιδεών και γι αυτό δεν σας καλεί για να περάσετε τούφα όπως έχετε συνηθίσει προφανώς για να αντιδράτε έτσι, αλλά για εργασία με ευθύνες και χρεώσεις σε ωραίο περιβάλλον».

Ακόμη, ο κ. Καρανίκας ασκεί κριτική και σε όσους βουλευτές επιθυμούσαν η συνεδρίαση να λάβει χώρα σε μέρος με έντονο πολιτικό συμβολισμό, λέγοντας πως «κακώς ξεστομίστηκαν τέτοιοι τυχοδιωκτισμοί από στελέχη μας που προτρέπουν σε δημοσιότητες και φανφάρες με πρόσχημα την καταστροφή των χωριών και οχι την ανάγκη για συλλογική εργασία».

Αναλυτικά, η ανάρτηση:

Για την αλλαγή της συνείδησης

Τίποτα δε διαρκεί εκτός από την αλλαγή”, έγραφε ο Ηράκλειτος. Η αλλαγή, κυρίαρχο στοιχείο της εξέλιξής μας ως υποκείμενα της μεγάλης ιστορίας του ανθρώπινου γένους αλλά και της προσωπικής ζωής του καθενός μας χωριστά, συνιστά βασικό συστατικό της πραγματικότητας και όποιος δε τη φοβάται και δεν την ξορκίζει αλλά την καλωσορίζει σαν κομμάτι της δυναμικής του λειτουργίας ξεκινά το ταξίδι για μια δημιουργική και γεμάτη θαύματα ζωή.

Σ ένα κόσμο συνεχώς μεταβαλλόμενο η ακαμψία, η αγκίστρωση σε παλιές αντιλήψεις, στάσεις, συμπεριφορές που έχουν παγιωθεί από τη συνήθεια και το χρόνο, μετέτρεψε τη ζωή μας σε έναν απέραντο βάλτο. Ο ανελέητος διαρκής βομβαρδισμός της συνείδησής μας μας γέμισε αδιέξοδα, ανασφάλειες και φοβίες, δυσκόλεψε την ικανότητά μας να ξεχωρίζουμε το συμφέρον μας από το συμφέρον αυτών που κερδίζουν από την αδράνειά μας. Μας απομάκρυνε από τον αγώνα για το ουσιαστικό συμφέρον μας, μας στέρησε τη δημιουργική και μαχητική συνεισφορά μας στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Κι εδώ που φτάσαμε πως να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που γεννά αδιάκοπα η ζωή, πως να βάλουμε τη συνείδησή μας στην ορθή τροχιά; Η ιστορία έχει αποδείξει ότι όποια αλλαγή της ανθρώπινης συνείδησης δε πραγματοποιείται ούτε μαγικά, ούτε με ξόρκια. Απαιτεί να αλλάξουμε την εικόνα που έχουμε για τα πράγματα, για τον εαυτό μας, για τους άλλους, να καταλάβουμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αλληλεπίδραση με τον κόσμο γύρω μας. Να αξιοποιήσουμε τις εμπειρίες που αποκτήσαμε από τις μακρόχρονες, αργές κι επίπονες αλλαγές της ζωής. Να αποδεχθούμε ότι από παρόμοιες διαδικασίες θα πρέπει να περάσουμε κι εμείς για να βγούμε από το τέλμα. Να παραμερίσουμε το “βολικό” που μας σερβίρεται με χίλιους τρόπους και που δήθεν μας συμφέρει.

Γιατί γάμος; Γιατί τώρα;


του Γιώργου Ρακκά

Ένα από τα ερωτήματα στα οποία δεν έχουν καταφέρει να απαντήσουν, ούτε ο πρωθυπουργός ούτε οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κυβέρνησης που έχουν επιφορτιστεί με την υποστήριξη της νομοθετικής της πρωτοβουλίας για τα ομόφυλα ζευγάρια, είναι το γιατί το αίτημα για ορατότητα της ταυτότητάς τους και αναγνώρισή τους από την πλευρά της πολιτείας θα πρέπει να συνεπάγεται υποχρεωτικά μια ριζική ανατροπή στα καθιερωμένα πρότυπα του γάμου και της οικογένειας. Και μάλιστα, δια νόμου.

Τα νομικής φύσεως επιχειρήματα που έχουν κατατεθεί στη δημόσια συζήτηση δεν απαντούν στο ερώτημα αυτό επί της ουσίας: η συμβίωση των ομόφυλων ζευγαριών έχει θεσπιστεί ήδη από το 2015· το δε ζήτημα της κοινής κηδεμονίας και της αναδοχής που προκύπτει στις εξαιρετικές περιπτώσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν σαν επιχειρήματα για να πείσουν πως η θέσπιση γάμου των ομόφυλων ζευγαριών είναι αναγκαία, μπορεί να επιλυθεί με ειδικές ρυθμίσεις οι οποίες θα επέτρεπαν στην ελληνική δικαιοσύνη να αποφανθεί υπέρ της κατ’ οικονομίαν[1].

Γιατί όμως κρίνεται πως τα παραπάνω δεν επαρκούν, και απαιτείται η επί πλέον νομοθετική παρέμβαση; Διότι αυτή έχει αποφασιστεί κατόπιν πίεσης από ένα ρεύμα το οποίο προέρχεται κατά κύριο λόγο από τις ιθύνουσες τάξεις, πρεσβεύει την κοινωνική κατασκευή των φύλων, και εκείνο που επιδιώκει δεν είναι η αναγνώριση από την κοινωνία των εναλλακτικών μορφών σεξουαλικότητας, συντροφικότητας και συμβίωσης, ούτε η συνύπαρξή τους με τα παιδιά. Εκείνο που προσπαθεί να πετύχει είναι το δικαίωμα στην αναδιαμόρφωση των προτύπων, δηλαδή τον επαναπροσδιορισμό της αντίληψής μας για τον γάμο και την οικογένεια, ώστε να ενσωματώσουν την αντίληψή τους για τη ρευστότητα των φύλων. Κάτι που ισοδυναμεί με ανατροπή μιας ανθρωπολογικής σταθεράς, που συνόδευε όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες, όριζε την έμφυλη δυαδικότητα της οικογένειας και την συναρτούσε από την ύπαρξη του εκάστοτε πατρικού και μητρικού προτύπου που συνεισφέρει στην ανατροφή των παιδιών[2].

Γάζα: Χρειάστηκε να ακρωτηριάσουν άκρα παιδιών χωρίς αναισθησία!


Κανένας δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια, ούτε καν κατά προσέγγιση, όλες τις συνέπειες, επιπτώσεις, παρενέργειες και επιδράσεις κινήσεων που συμβαίνουν στη γεωπολιτική σφαίρα. Υπάρχουν τα συμφωνημένα, τα προφανή, τα αναμενόμενα και προβλεπόμενα, αλλά σε πολλές περιπτώσεις η πραγματικότητα διαμορφώνεται από απρόβλεπτες και αποκλίνουσες επιλογές και δράσεις που προκύπτουν από φαινομενικά μη σχετιζόμενες καταστάσεις, συμφωνίες και κινήσεις.

Η προσφυγή της Νότιας Αφρικής στο Διεθνές Δικαστήριο του ΟΗΕ με αίτημα την καταδίκη του Ισραήλ για την πρόθεση και τη διάπραξη του εγκλήματος της γενοκτονίας σε βάρος του λαού της Παλαιστίνης αποτελεί μία τέτοια «συνέπεια» που ξάφνιασε όλους τους εμπλεκόμενους και ενδιαφερόμενους. Μια ενέργεια που έχει τη «λογική» της, ίσως και αυτονόητη πλευρά που συνδέεται με την αλησμόνητη τρομακτική εμπειρία και μνήμη των Αφρικανών που γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον στο σύγχρονο κόσμο τι είναι το απαρτχάιντ που εφηύραν οι δυτικοί αποικιοκράτες, τι είναι η αποανθρωποποίηση των θυμάτων, τι είναι η εθνοκάθαρση και η γενοκτονία. Μαζικές εγκληματικές πράξεις που δεν αξιολογήθηκαν ηθικά και ποινικά όταν λάβαιναν χώρα οι τεράστιες σε κλίμακα γενοκτονίες των ιθαγενών της Βόρειας, Κεντρικής και Νότιας Αμερικής με θύτες τους Ευρωπαίους (Ισπανούς, Πορτογάλους, Άγγλους, Γερμανούς, Ολλανδούς, Βέλγους κ.ά.), ούτε ο Διαφωτισμός άγγιξε το θέμα, αλλά ποινικοποιήθηκαν πολύ αργότερα, το 1948, χωρίς αναδρομική ισχύ, απαλλάσσοντας όλους τους μέχρι τότε ένοχους, ακόμα και τους Γερμανούς, τους Ιάπωνες και τους συμμάχους τους που ευθύνονταν για τις φρέσκες εξολοθρεύσεις λαών και πολιτισμών με πάνω από 60 εκατομμύρια νεκρούς και πολύ περισσότερους τραυματίες και ανάπηρους!

Ακρίβεια: Το «δούλεμα» με τον εισαγόμενο πληθωρισμό


του Παύλου Δερμενάκη

Θησαυρίζουν τα καρτέλ με το βρεφικό γάλα, τις προμήθειες των τραπεζών, τη βενζίνη, τα τρόφιμα και το ρεύμα
Επί τρία σχεδόν χρόνια η κυβέρνηση μας έχει «γανώσει» το μυαλό για τον «εισαγόμενο» πληθωρισμό που σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται, εκτός από την ενέργεια και στα τρόφιμα. Προσπαθεί με αυτό τον τρόπο να κρύψει την αισχροκέρδεια που ανέχεται για να μην πούμε ότι τη στηρίζει έμπρακτα.

Με τη θεωρία του «εισαγόμενου» πληθωρισμού προσπαθούν να κρύψουν την ανοχή τους στη λειτουργία των καρτέλ που συνεννοούνται για τις τιμές και μηδενίζοντας το περιθώριο ανταγωνισμού μεταξύ τους αποκομίζουν τεράστια κέρδη. Οι συγκρίσεις τιμών στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ε.Ε. που προαναφέραμε αποδεικνύει την γελοιότητα του επιχειρήματος.

Πηγαίνοντας σε πιο συγκεκριμένα θέματα ενδεικτικά:

1. Στην Ελλάδα έχουμε το πιο ακριβό βρεφικό γάλα συγκριτικά με όλη την Ευρώπη. Αυτό φυσικά δεν έγινε σήμερα. Είναι διαδικασία ετών. Τώρα που δημοσιοποιήθηκε το θέμα «ευαισθητοποιήθηκε» η κυβέρνηση και έλαβε μέτρα. Όχι πλαφόν στις τιμές συγκριτικά με εκείνες των άλλων κρατών, αλλά πλαφόν στο περιθώριο κέρδους! Και αυτό από το Μάρτιο! Θα επιβάλλει δε και μερικά πρόστιμα «χάδια» «για το θεαθήναι» όταν έχουν αποκομίσει κάποιοι κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Τι έγινε στον κόσμο και στον τόπο μας σαν σήμερα 18 Ιανουαρίου;


Μια ματιά στην ιστορία του τόπου και του κόσμου. Γεγονότα και πρόσωπα που έμειναν στην ιστορία
και δεν πρέπει να ξεχάσουμε

532 Ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Ιουστινιανός καταστέλλει τη Στάση του Νίκα, μια εξέγερση με αιτίες τη βαθιά δυσαρέσκεια του πληθυσμού για τη φορολογική και εκκλησιαστική πολιτική του Ιουστινιανού και τη βάναυση συμπεριφορά και αυθαιρεσία των κρατικών οργάνων. Οι στρατηγοί Βελισάριος και Μούνδος παγιδεύουν τους επαναστάτες στον Ιππόδρομο και τους εκτελούν, αφήνοντας 30.000 νεκρούς.

1654 Με τη συνθήκη του Περεγιασλάβ η Ουκρανία ενώνεται με τη Ρωσία.

1670 Ο Ουαλός κουρσάρος, Χένρι Μόργκαν, κατακτά τον Παναμά

1689 Γεννήθηκε ο Γάλλος πολιτικός φιλόσοφος, Σαρλ Ντε Μοντεσκιέ

Πυρ ομαδόν στο Ευρωκοινοβούλιο – εφιαλτική βραδιά για το ευρωπαικό προφίλ του Πρωθπουργού! «Το λίκνο της δημοκρατίας να μην μετατραπεί σε τάφο της δημοκρατίας»


Διασυρμός της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με υπογραφή του Κυριάκου Μητσοτάκη καθώς η χώρα μας βρέθηκε στο σκαμνί για το κράτος δικαίου, τις υποκλοπές και την ελευθερία του Τύπου. Σχεδόν όλοι οι ευρωβουλευτές – με εξαίρεση τους γαλάζιους – εξαπέλυσαν σφυροκόπημα για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Ακόμα και ο εκπρόσωπος του ΕΛΚ, Jeroen Lanaers αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι στη χώρα μας «δεν είναι όλα τέλεια», προκαλώντας σχόλια περί υποκρισίας από τις άλλες πολιτικές ομάδες.

Όπως υπογράμμισαν οι ευρωβουλευτές, η κατάσταση στη χώρας επιδεινώνεται σταθερά, κάνοντας αναφορά στις παρακολουθήσεις, στην 107η θέση στην Ελευθερία του Τύπου, στη δολοφονία Καραϊβάζ αλλά και στο έγκλημα των Τεμπών. Μάλιστα σημείωσαν με νόημα ότι υπάρχει κίνδυνος το λίκνο της δημοκρατίας να μετατραπεί σε τάφο της δημοκρατίας.

Ο Ευρωπαίος επίτροπος Δικαιοσύνης, Ντιντιέ Ρέιντερς τόνισε αρχικά ότι αν και η Ελλάδα δα έχει υιοθετήσει σειρά μέτρων για το δικαστικό σύστημα, ωστόσο οι «υπάρχουν ακόμα κάποιες προκλήσεις» και πρόσθεσε ότι «δεν έχουν ληφθεί μέτρα» σχετικά με τον διορισμό υψηλότατων δικαστικών λειτουργών.

Για την καταπολέμηση της διαφθοράς ο κ. Ρέιντερς πρόσθεσε ότι υπάρχει «περιορισμένη καταπολέμηση συγκεκριμένων περιπτώσεων διαφθοράς» και πρόσθεσε ότι παραμένουν οι προκλήσεις αναφορικά με τη διαβούλευση των ενδιαφερομένων νερών.

Τι είναι η πλατωνική φιλοσοφία;


Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ

1. Η παρουσία του Σωκράτη

Είναι αλήθεια πως ο Πλάτων επηρεάστηκε τόσο βαθιά και καθοριστικά από τον Σωκράτη, ως το κατ’ εξοχήν πρόσωπο της φιλοσοφικής πράξης, ώστε αποφάσισε να αφοσιωθεί αποκλειστικά και πλήρως στη φιλοσοφία. Ο κύριος επομένως χαρακτήρας της φιλοσοφικής εργασίας του Πλάτωνα έχει ως αρχή και βάση τις κατευθυντήριες γραμμές της φιλοσοφικής δραστηριότητας του Σωκράτη. Εξάλλου, πριν από τον Πλάτωνα, δεν υπήρχε άλλο σημαίνον φιλοσοφικό πρόσωπο σαν τον Σωκράτη με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της διδασκαλίας του. Όλα τούτα βέβαια δεν σημαίνουν ότι μπορεί να αποδοθεί όλη η φιλοσοφική διαδρομή και δραστηριότητα του Πλάτωνα στον Σωκράτη. Αναμφίβολα, τα τυπικά και θεμελιώδη χαρακτηριστικά της πλατωνικής σκέψης δεν έχουν καμιά σχέση με το γράμμα της σωκρατικής διδασκαλίας. Από την άλλη πλευρά πάλι, ο Πλάτων δεν παύει να ανιχνεύει διαρκώς τη ζωτική σημασία του έργου και της μορφής του Σωκράτη. Και προς τούτο δεν διστάζει να προχωρήσει πέρα ​​από την ορισμένη κληρονομιά που «κληρονόμησε» από τον δάσκαλο, διατυπώνοντας αρχές και θεωρίες που ο Σωκράτης, είναι αλήθεια, δεν είχε διδάξει ποτέ, αλλά που θέλουν να εκφράσουν αυτό που ο ίδιος ενσάρκωσε. Υπό ένα ευρύ πνεύμα, συνεπώς, θα μπορούσε να ισχυρισθεί κανείς βάσιμα ότι η πλατωνική έρευνα τείνει εν πολλοίς να λάβει τη μορφή μιας δυναμικής ερμηνευτικής της φιλοσοφικής προσωπικότητας του Σωκράτη.

Μπαράζ καταλήψεων στα Πανεπιστήμια


Με μπαράζ καταλήψεων απαντούν οι φοιτητές στην κατεδάφιση του άρθρου 16 που απαγορεύει ρητά την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων μέσω του νομικού τρικ του άρθρου 28.

Μέχρι αυτήν τη στιγμή υπό κατάληψη είναι το ΕΜΠ (και οι 9 σχολές), το Οικονομικό Πανεπιστήμιο (πρώην ΑΣΟΕΕ), το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Πανεπιστήμιο Πειραιά, το Πάντειο Πανεπιστήμιο, πολλές σχολές και τμήματα του ΕΚΠΑ (Νομική, Φιλοσοφική, Νοσηλευτική, Ιστορίας και Φιλοσοφίας, Βιολογίας), σχολές και τμήματα του ΑΠΘ (Ιατρική, Ψυχολογία, Πληροφοτική, τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής), το Πολυτεχνείο Κρήτης, το Μαθηματικό και το Βιολογικό του Πανεπιστήμιου Κρήτης, ενώ μαζικές γενικές συνελεύσεις πραγματοποιούνται και σήμερα ενόψει του νέου πανεκπαιδευτικού συλλαλητήριου της Πέμπτης 18 του Γενάρη, στις 12 μμ στα Προπύλαια.

Κεντρικό σύνθημα είναι να μην τολμήσει η κυβέρνηση να καταθέσει το εκτρωματικό νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και η υπεράσπιση και ενίσχυση του δημόσιου πανεπιστήμιου.

Νέο ηχηρό μήνυμα ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια – Ξανά στους δρόμους φοιτητές και μαθητές



Πανελλαδικός ξεσηκωμός στη φοιτητική και τη μαθητική κοινότητα, που κλιμακώνει τις κινητοποιήσεις της ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Συλλαλητήρια θα διοργανωθούν την Πέμπτη σε όλη την Ελλάδα, με την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τους γονείς να συνδράμουν στη δυναμική προσπάθεια των φοιτητών ώστε να μπει «φρένο» στην ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων.


Στην Αθήνα, το ραντεβού έχει δοθεί για τις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια. Στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο καλούν δεκάδες φοιτητικοί σύλλογοι, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, καθώς και η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, που συμμετέχουν προκηρύσσοντας στάση εργασίας.

Στη Θεσσαλονίκη, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στην Καμάρα.