Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014

«Θρασίμια, τραμπούκοι, μαλακισμένα»!

Αντώνης Σαμαράς, Πρωθυπουργός της Ελλάδας για τους φοιτητές που αντιστέκονται στη διάλυση του πανεπιστημίου και στον αυταρχισμό: «Θρασίμια που δεν έχουν αγωγή από την οικογένειά τους». Ανδρέας Λοβέρδος, Υπουργός Παιδείας «Τραμπούκοι και περαστικοί οι φοιτητές του ΕΚΠΑ»

Άνδρας της Ελληνικής Αστυνομίας προχώρησε σε βιαιοπραγία εναντίον 14χρονου μαθητή τόσο κατά τη διάρκεια της προσαγωγής, όσο και μέσα στο Α.Τ. Χολαργού! 7 προσαγωγές για τις "ενδεχόμενες καταλήψεις". 
Καθηγητής(!) Φυσικής Αγωγής (!) σε Λύκειο της Νέας Ιωνίας Αττικής, απευθυνόμενος επιθετικά και απειλητικά σε 15χρονο μαθητή που βρισκόταν μέσα στο σχολείο στο οποίο οι μαθητές έκαναν κατάληψη : «Άνοιξε ρε μαλακισμένο». 

Οι τρεις εξουσίες σε όλη τους τη μεγαλοπρέπεια μεγαλουργούν! 
Και καλά από τις δύο πρώτες δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο, το λαμπρό παρελθόν του πρώτου από την εποχή των ταγμάτων εφόδου της ΟΝΝΕΔ, το θράσος, η ξετσιποσιά και η ωμότητα του δεύτερου, και η «εκπαίδευση» που έχει λάβει ο τρίτος προοιώνιζαν και το λαμπρό τους μέλλον. Αλλά ο τρίτος; Ο παιδαγωγός; Αυτός που διδάσκει Αγωγή στα παιδιά, έστω και Φυσική; Αυτός ο «παιδαγωγός» θα φροντίσει για την αντιμετώπιση του bulling στο σχολείο; Αυτός θα εμπνεύσει στα παιδιά το αίσθημα του αλληλοσεβασμού και της αλληλεγγύης; Αυτός ο κύριος που εκ του παιδαγωγικού του ρόλου οφείλει να αποτελεί παράδειγμα για τους μαθητές του; Ποιο πρότυπο πρόταξε; Του μπάτσου του σχολείου που τρομοκρατεί βιαιοπραγώντας και προσάγοντας δεκαεξάρηδες και που ασκεί την εξουσία του με τον πρωθυπουργικό κουτσαβακισμό; Προφανώς και το πρότυπο και οι εμπνευστές του είναι οι τρεις προαναφερόμενοι διδάξαντες. Εμείς όμως για τα παιδιά μας δεν έχουμε κανένα λόγο να έχουν έναν τέτοιο «εκπαιδευτικό» για πρότυπο που συμπαρατάσσεται στον εξανδραποδισμό της νεολαίας που αντιστέκεται και διεκδικεί ένα ανθρώπινο μέλλον και αυτή βεβαίως είναι η αγωγή από την οικογένειά τους. 


Ειρήσθω εν παρόδω, υποθέτουμε ότι ο εν λόγω καθηγητής είναι και υπέρμαχος της «αντικειμενικής» Αξιολόγησης και αναμένει τα μέγιστα από τους αξιολογητές του. 


Ας πληροφορηθεί όμως ο ανεγκέφαλος καθηγητής (αν έχει βέβαια σημασία γι αυτόν) ότι δύο από τα αιτήματα των μαθητών είναι τα παρακάτω : 
Κανένα σχολείο χωρίς καθηγητές. Να διοριστούν μόνιμοι καθηγητές για την κάλυψη όλων των αναγκών. Καμία συγχώνευση τμήματος, κανένα κλείσιμο σχολείου. 


Εξασφάλιση υποδομών για τη λειτουργία των αθλητικών και πολιτιστικών μαθητικών ομάδων. 


Απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται για ένα δημόσιο, δωρεάν και δημοκρατικό σχολείο των μαθητικών και λαϊκών αναγκών και κοιτάνε με ειλικρίνεια και κατανόηση στα μάτια τους μαθητές τους, τέτοιες αντιλήψεις και πρακτικές του εν λόγω «καθηγητή» που εμπνέονται και ταυτίζονται με τον αυταρχισμό και την τρομοκράτηση όπως εκπορεύονται από τη θεσμική εκπαιδευτική πολιτική, τέτοιες περιπτώσεις είναι κατάπτυστες μεν αλλά μεμονωμένες και πιστεύουμε απολύτως απομονωμένες. 


Ένας δάσκαλος, γονέας ενός «θρασιμιού» και ενός «μαλακισμένου». 
Ανάρτηση από: http://www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου