Jim Jimmy (Κλεισθένης)
Η Iceland είναι μία βρετανική αλυσίδα σουπερ-μάρκετ με βάση της Ουαλία και όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ετοίμασε και φέτος την χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της. Αυτή τη φορά, όμως, δεν κινήθηκε στα γνωστά μονοπάτια. Αντί να επενδύσει τον διαφημιστικό προϋπολογισμό των Γιορτών σε σποτ με τραπέζια που βουλιάζουν από λιχουδιές, προτίμησε να στηρίξει τη μάχη εναντίον της καταστροφής των τροπικών δασών της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Πριν από λίγους μήνες, η Iceland ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την χρήση φοινικέλαιου στα προϊόντα της αλυσίδας μέχρι το τέλος του 2018 και σχεδίασε την γιορταστική καμπάνια της με σύνθημα
Το βίντεο δημιουργήθηκε από την Greenpeace και αφηγείται την ιστορία της καταστροφής των δασών και των επιπτώσεών της στον απειλούμενο πληθυσμό των ουρακοτάγκων της Νοτιοανατολικής Ασίας. H φωνή της Ρανγκ-Ταν ανήκει στην διάσημη ηθοποιό Εμα Τόμσον. H Iceland χρησιμοποίησε το βίντεο αυτούσιο, προσθέτοντας το μήνυμά της στο τέλος.
Αυτό το μήνυμα, όμως, θεωρήθηκε «πολιτικό» από την αρμόδια βρετανική αρχή και η διαφήμιση δεν πήρε έγκριση προβολής. Η Iceland το ανέβασε την Πέμπτη στο YouTube - και οι προβολές αυξάνονται κατά χιλιάδες.
Η Iceland είναι μία βρετανική αλυσίδα σουπερ-μάρκετ με βάση της Ουαλία και όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ετοίμασε και φέτος την χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της. Αυτή τη φορά, όμως, δεν κινήθηκε στα γνωστά μονοπάτια. Αντί να επενδύσει τον διαφημιστικό προϋπολογισμό των Γιορτών σε σποτ με τραπέζια που βουλιάζουν από λιχουδιές, προτίμησε να στηρίξει τη μάχη εναντίον της καταστροφής των τροπικών δασών της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Πριν από λίγους μήνες, η Iceland ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την χρήση φοινικέλαιου στα προϊόντα της αλυσίδας μέχρι το τέλος του 2018 και σχεδίασε την γιορταστική καμπάνια της με σύνθημα
Το βίντεο δημιουργήθηκε από την Greenpeace και αφηγείται την ιστορία της καταστροφής των δασών και των επιπτώσεών της στον απειλούμενο πληθυσμό των ουρακοτάγκων της Νοτιοανατολικής Ασίας. H φωνή της Ρανγκ-Ταν ανήκει στην διάσημη ηθοποιό Εμα Τόμσον. H Iceland χρησιμοποίησε το βίντεο αυτούσιο, προσθέτοντας το μήνυμά της στο τέλος.
Αυτό το μήνυμα, όμως, θεωρήθηκε «πολιτικό» από την αρμόδια βρετανική αρχή και η διαφήμιση δεν πήρε έγκριση προβολής. Η Iceland το ανέβασε την Πέμπτη στο YouTube - και οι προβολές αυξάνονται κατά χιλιάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου