Δυστυχώς, για ανεξήγητους προς το παρόν λόγους, έπραξαν το τελείως αντίθετο, ακόμη και των κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο «Πηδάλιον», τη συλλογή των ερμηνευτικών κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας που γράφτηκε τον 18ο αιώνα και εκπονήθηκε στα τέλη του 18ου αιώνα από τους λόγιους αγιορείτες μοναχούς Νικόδημο Αγιορείτη και Αγάπιο, και περιέχει παράθεση, ερμηνεία και «συμφωνία» των κανόνων των Αγίων Αποστόλων, των Οικουμενικών συνόδων, των τοπικών συνόδων και των Πατέρων της Εκκλησίας:
《Οι ασθενείς από πανώλη δεν κοινωνούν από το κοινό άγιο ποτήριο, αλλά σε ξέχωρο σκεύος, στο οποίο δεν γίνεται κατάλυση από τον ιερέα και απλώς πλένεται με ξύδι. Το δε ξύδι χύνεται στο χωνευτήρι.》
Σήμερα τα περισσότερη μέλη της Ιεράς Συνόδου Της Εκκλησίας της Ελλάδος, δηλαδή οι Μητροπολίτες, είναι άνθρωποι με επιστημονική παιδεία, σπουδαγμένοι και μορφωμένοι. Αν ανατρέξει κανείς στο βιογραφικό τους συνήθως θα διαβάσει:«Ἀποφοίτησε ἀπό τή Νομική Σχολή τοῦ Ἐθνικοῦ καί Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν, καθώς καί ἀπό τή Θεολογική Σχολή τοῦ ἰδἰου Πανεπιστημίου. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στό Πανεπιστήμιο τοῦ Groningen Ὁλλανδίας μέ εἰδίκευση στήν Ἱστορίαν τοῦ Δικαίου (Βυζαντινορωμαϊκόν Δίκαιον). Ὁμιλεῖ τήν Ἀγγλική, τή Γερμανική, τήν Ὁλλανδική καί τήν Τουρκική Γλώσσα.»
Οι περισσότεροι, είχαμε την εντύπωση ότι όλοι αυτοί οι περισπούδαστοι άνθρωποι θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, όταν χρειαστεί να διασώσουν όχι μόνο το ποίμνιό τους αλλά και την υπόσταση της ίδιας της εκκλησίας.
Δυστυχώς, για ανεξήγητους προς το παρόν λόγους, έπραξαν το τελείως αντίθετο, ακόμη και των κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο «Πηδάλιον», τη συλλογή των ερμηνευτικών κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας που γράφτηκε τον 18ο αιώνα και εκπονήθηκε στα τέλη του 18ου αιώνα από τους λόγιους αγιορείτες μοναχούς Νικόδημο Αγιορείτη και Αγάπιο, και περιέχει παράθεση, ερμηνεία και «συμφωνία» των κανόνων των Αγίων Αποστόλων, των Οικουμενικών συνόδων, των τοπικών συνόδων και των Πατέρων της Εκκλησίας:
《Οι ασθενείς από πανώλη δεν κοινωνούν από το κοινό άγιο ποτήριο, αλλά σε ξέχωρο σκεύος, στο οποίο δεν γίνεται κατάλυση από τον ιερέα και απλώς πλένεται με ξύδι. Το δε ξύδι χύνεται στο χωνευτήρι.》
Έφτασαν στο σημείο να ταυτίσουν την μετάδοση της «πανώλης» από το κουταλάκι πολλαπλών χρήσεων με την ύπαρξη της χριστιανικής πίστεως! Ως άλλοι δηλαδή μεσαιωνικοί σκοταδιστές που καταδίκασαν τον Γαλιλαίο για τη θεωρία του ότι «η Γη κινείται γύρο από τον Ήλιο», καταδικάζουν σήμερα τους επιστήμονες που ισχυρίζονται ότι « ο κορωνοϊός κολλάει από το σάλιο στο κουταλάκι της μεταλαβιάς»
Αρνούνται το κουταλάκι μιας χρήσεως, μετατρέποντας το κουταλάκι σε «Άγιο Δισκοπότηρο».
Περιμένουν τις πρώτες εκατόμβες νεκρών για να προβληματισθούν; Δεν αντιλαμβάνονται ότι με ευθύνη τους, θα στιγματιστεί η Ορθόδοξη Ελληνική Εκκλησία επί των ημερών τους, ως η πλέον θρησκόληπτη, σκοταδιστική και απάνθρωπη ανά τους αιώνες;
Ευτυχώς είμαστε στο παραπέντε και εναπομένει έστω ακόμη αυτός ο ελάχιστος χρόνος, της θείας φώτησής τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου