Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023

Εγγύηση απο τα lidl

Στην απο 3-7-23 επιστολή μου προς τη lidl περιγράφεται αναλυτικά το πρόβλημα.  Η lidl με παρέπεμψε στον προμηθευτή της, τον οποίο εγω δε γνώριζα και με τον οποίο καμιά σχέση δεν έχω. Ακολούθησε μια αλληλογραφία με την τελευταία  και οριστική θεση της εταιρειας να ειναι:  "Αξιότιμε κύριε Ζαχαράκη, Σχετικά με το αίτημα σας επικοινωνήσαμε κι εμεις με τον τεχνικό μας συνεργάτη.
Όπως έχετε ήδη ενημερωθεί, δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση της συσκευής λόγω της παρέλευσης του χρόνου εγγύησης. Επιπλέον, σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσεως, στη σελίδα 134 αναγράφεται: "Ελέγχετε το προϊόν και τις παροχές του σε τακτικά διαστήματα για στεγανότητα και άψογη λειτουργία." Ο έλεγχος θα πρέπει να γίνεται από τον καταναλωτή σε τακτά χρονικά διαστήματα για να αποφεύγονται ζημίες. Λυπούμαστε για το συμβάν που αναφέρατε αλλά δεν προβλέπεται άλλη επεξεργασία από την εταιρεία μας.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση"
 
Το ερώτημα είναι πια είναι τα τακτά διαστήματα; Αυτό θα έπρεπε να προσδιορίζεται και να αναγράφεται και στη συσκευασία. Τακτά διαστήματα είναι η ώρα, η ημέρα, η εβδομάδα, ο μήνας το τρίμηνο, το εξάμηνο κ.λ.π.  Αλλά τον προγραμματιστή τον βάζεις για να μην είσαι κάθε μέρα πάνω από το μηχάνημα για να βλέπεις αν λειτουργεί..

Και το σοβαρότερο ερώτημα είναι "Όταν η lidl λέει τρία χρόνια εγγύηση τι εννοεί;  Πότε λήγει ο χρόνος; όταν δημιουργείται η βλάβη; η όταν διαπιστώνεται;", Στην περίπτωσή μας είναι φανερό ότι η βλάβη δημιουργήθηκε πολύ πριν εκπνεύσει ο χρόνος εγγύησης..

Ακολουθεί η επιστολή μου 
Προς:
Lidl Ελλάς και ΣΙΑ Ο.Ε.
info@lidl.gr

Στις 11-06-20 αγόρασα από το κατάστημα σας (Ζωγράφου) ένα προγραμματιστή ποτίσματος (Αρ. Συναλλαγής 008744/11-6-20
Το μηχάνημα έχει τριετή εγγύηση.
Στις 20-6-23 πρόσεξα και διαπίστωσα ότι τα δέντρα μου ξεράθηκαν από λίγο έως ολοκληρωτικά.
Από έλεγχο διαπίστωσα ότι αυτό οφείλεται σε έλλειψη νερού. Δηλαδή ενώ ήμουν σίγουρος ότι ο προγραμματιστής λειτουργούσε, αυτό δεν ήταν αλήθεια και μάλιστα από πολύ καιρό, χωρίς να το αντιληφθώ.
Θυμήθηκα ότι είχα το κουτί συσκευασίας και συμπτωματικά μέσα υπήρχε η απόδειξη αγοράς.
Επικοινώνησα με το servis σας που με παρέπεμψε στον προμηθευτή σας
Η ευγενέστατη υπάλληλος αφού άκουσε το αίτημα μου, μου απάντησε ότι ο χρόνος εγγύησης έληξε. Και πράγματι έτσι είναι. Η τριετής κάλυψη έληξε 10 ημέρες πριν την επικοινωνία μου.
Επανέρχομαι σε σας. Επειδή εσάς γνωρίζω και με σας συνεργάζομαι, χωρίς ποτέ στο παρελθόν να υπάρξει πρόβλημα. Και ισχυρίζομαι βάσιμα ότι το μηχάνημα έπαθε βλάβη πολύ πριν τον εντοπισμό μου, όπως φαίνεται από τα δέντρα που ξεράθηκαν, αποκλειστικά εξ αιτίας της βλάβης.
Ο λόγος που χρησιμοποιείται το εν λόγω μηχάνημα είναι για να γίνεται το πότισμα αυτόματα σε συγκεκριμένο χρόνο που έχει προγραμματιστεί, απαλλάσσοντας μας από την ευθύνη της καθημερινής ενασχόλησης με το πότισμα. Και φυσικά του καθημερινού ελέγχου καλής λειτουργίας του μηχανήματος.
Η πιθανή και εν προκειμένω η πραγματική βλάβη έγινε πολύ πριν το αντιληφθώ και μάλιστα σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες και τις συνεχείς βροχές, φαίνεται ότι προκλήθηκε πριν αρκετό καιρό (μήνες) και σίγουρα εντός του χρόνου εγγύησης του μηχανήματος.
Για να αντιληφθώ τη βλάβη όταν συνέβη θα έπρεπε να παρακολουθώ το μηχανισμό κάθε μέρα. Σε αυτή την περίπτωση ποιο το νόημα ύπαρξης του μηχανισμού;
Το κόστος του μηχανήματος (17,99€), δεν δικαιολογεί την προσπάθεια που κάνω για αντικατάσταση. Είναι όμως θέμα αρχής για μένα. Η επίκληση της προμηθεύτριας σας εταιρείας του γεγονότος ότι επικοινώνησα τηλεφωνικά με σας 10ημερες αφού παρήλθαν τα τρία έτη, είναι απαράδεκτη. Η εγγύηση καλύπτει τη βλάβη στο χρόνο που προκλήθηκε και όχι το χρόνο που ενημερώθηκε η προμηθεύτρια.
Τα ξεραμένα δέντρα βεβαιώνουν το χρόνο που παρουσιάστηκε η βλάβη..
Κανονικά θα έπρεπε να ζητήσω όχι μόνο αντικατάσταση αλλά και αποζημίωση για τα δέντρα μου (ελιές), αλλά θα δυσκολευτώ να το αποδείξω
Σας παρακαλώ, η όποια απάντηση σας να μην παραπέμπει στην προμηθεύτρια, αφού εγώ εσάς γνωρίζω και με σας θα υπάρχει η πιθανή αλληλογραφία,
Ζωγράφου 3 Ιουλίου 2023

Ευχαριστώ

Με τιμή

Γιώργος Ζαχαράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου