Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Θερμή υποδοχή στον Χονδροκούκη


Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε ο Δημήτρης Χονδροκούκης, βλέποντας συγγενείς και φίλους να τον υποδέχονται θερμά, κατά την άφιξή της ελληνικής αποστολής από την Κωνσταντινούπολη το απόγευμα της Δευτέρας.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής προχώρησε σε δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου που βρέθηκαν στο "Ελ. Βενιζέλος".

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Αρχίζω να το συνειδητοποιώ. Ήταν απίστευτη εμπειρία. Η κερκίδα ήταν φοβερή, μου έδωσε απίστευτη δύναμη. Κοίταξα να μπω στον αγώνα χωρίς άγχος. Παρόλα αυτά στο 2.33μ εκτονώθηκα. Με την κραυγή, μου βγήκε όλη η χαρά. Είχα καταλάβει ότι θα μπορούσα να μπω στα μετάλλια. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι άνθρωποι που κάνουν περήφανους τους Έλληνες και προσπαθούν καθημερινά γι΄ αυτό», είπε αρχικά ο Χονδροκούκης.



Για τον στόχο των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, ειπε: «Πρωτίστως έχω στο μυαλό μου να εκπροσωπήσω τη χώρα όσο καλύτερα μπορώ. Αν έρθει και το παραπάνω, ευπρόσδεκτο».

Για τις συνθήκες προπόνησης, σχολίασε: «Είναι απαράδεκτη η στάση της Πολιτείας. Οι συνθήκες είναι πολύ κακές. Δεν έχουμε θέρμανση και ζεστό νερό. Το περασμένο καλοκαίρι πηγαίναμε να κάνουμε προπόνηση και το στάδιο ήταν κλειστό. Όλα αυτά δυσκολεύουν την κατάσταση. Η ομοσπονδία προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί. Εγώ έχω σταθεί τυχερός γιατί έχω τη βοήθεια του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου».

Ο Κώστας Μπανιώτης, τόνισε από την πλευρά του: «Πήραμε ένα χρυσό μετάλλιο. Το είχε ανάγκη ο ελληνικός αθλητισμός και ο ελληνικός λαός και εκτός από αυτό υπήρχε πολύ καλή εκπροσώπηση από όλα τα παιδιά. Είμαι ευχαριστημένος από τη δική μου προσπάθεια. Κάθε αθλητής θέλει το καλύτερο δυνατό. Εγώ θα δω τα λάθη μου από αυτό τον αγώνα και θα τα διορθώσω για τη συνέχεια». Όσο για το μετάλλιο του Χονδροκούκη, είπε: «Ήταν στιγμές γεμάτες συναίσθημα. Χάρηκα πάρα πολύ γι΄ αυτόν. Είναι ένα πολύ καλό παιδί και καλός αθλητής, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε αρκετά τα προηγούμενα χρόνια».


ΠΗΓΗ: www.pamesports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου