Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ΣΠΙΤΙ ΑΝΕΡΓΟΥ ΓΙΑ 831 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ


Σε πλειστηριασμό αναμένεται να βγει σπίτι ανέργου μεταλλεργάτη στον Πειραιά για οφειλές προς την ΕΥΔΑΠ ύψους 831 ευρώ, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του “Ριζοσπάστη”. Η εταιρεία απαντά ότι ο οφειλέτης δεν έχει καν ζητήσει διακανονισμό και πως η αναγκαστική είσπραξη είναι δυνατή από το νόμο σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα ο άνεργος δεν έχει πληρώσει λογαριασμούς νερού από το 2012. Η εταιρεία, αναφέρει το δημοσίευμα, αφού προχώρησε σε διακοπή υπηρεσιών, έβαλε δικηγόρο να διερευνήσει το αν ο οφειλέτης διαθέτει περιουσία και αφού διαπίστωσε ότι είναι ιδιοκτήτης κατοικίας παρήγγειλε αναγκαστική είσπραξη.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα δικαστική επιμελήτρια ξεκίνησε τη διαδικασία στις 29 Μαΐου ενώ την επόμενη μέρα ο οφειλέτης και αντιπροσωπεία του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά μετέβη στα γραφεία της ΕΥΔΑΠ στον Πειραιά προκειμένου να ζητήσουν να σταματήσει η διαδικασία. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η διευθύντρια του καταστήματος φέρεται να δήλωσε “αδυναμία”.

Τη δυνατότητα κατάσχεσης λόγω οφειλών προς την ΕΥΔΑΠ επιβεβαιώνει στο Enet.gr η υπεύθυνη Τύπου της ΕΥΔΑΠ Όλγα Τσιμιδάκη, που για την ώρα δεν είναι σε θέση να διευκρινίσει αν δικαστικός επιμελητής κοινοποίησε κατασχετήριο. Ωστόσο, όπως η ίδια δηλώνει στη συγκεκριμένη περίπτωση ο οφειλέτης χρωστάει λογαριασμούς απο το Δεκέμβριο του 2009 και παρότι έχει λάβει σχετικές ειδοποιήσεις δεν έχει κάνει αίτηση διακανονισμού αποπληρωμής της οφειλής.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την κ. Τσιμιδάκη η πρώτη επιστολή βεβαίωσης οφειλών εστάλη στις 17/1/2012 ενώ ακουλούθησε και δεύτερη στις 30/1/2012 στην οποία αναφέρεται ότι αν δεν προσέλθει εντός 20 ημερών να ζητήσει διακανονισμό καταβάλλοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά τότε το θέμα προωθείται στη νομική υπηρεσία που έχει δικαίωμα να κινήσει νομικές διαδικασίες στις οποίες περιλαμβάνεται και η αναγκαστική είσπραξη.

Περαιτέρω, όπως αναφέρει η εκπρόσωπος της ΕΥΔΑΠ, ο συγκεκριμένος οφειλέτης πήγε την Πέμπτη (30 Μαΐου) στο κατάστημα του Πειραιά, πλήρωσε ποσό ύψους 120 ευρώ για επανατοποθέτηση του υδρομετρητή και έθεσε το ζήτημα στην προϊσταμένη η οποία του ζήτησε να προσκομίσει τα δικαιολογητικά για διακανονισμό. Μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής ωστόσο δεν είχε εμφανιστεί στο κατάστημα. Μάλιστα, πρόσθεσε, ότι ο “οφειλέτης διαπληκτίστηκε με υπάλληλο για την τήρηση της ουράς”.

Επίσης όπως ανέφερε η εκπρόσωπος της ΕΥΔΑΠ ο οφειλέτης “είχε προβεί και σε παρανομία” αφού επανασύνδεσε μόνος του την παροχή νερού, την οποία και είχε διακόψει συνεργείο της ΕΥΔΑΠ. “Εμείς βλέπουμε μετρητή και όνομα πελάτη όχι αν είναι άνεργος”, ανέφερε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας ότι υπάρχουν και άλλα τέτοια περιστατικά αφού “ο κόσμος έχει εξαθλιωθεί”.

Η ίδια επισημαίνει ότι οι προϊστάμενοι κάθε καταστήματος εφόσον ο οφειλέτης προσκομίσει δικαιολογητικά αδυναμίας πληρωμής προχωρούν σε διακανονισμό που μπορεί να ξεπερνά και τους 12 μήνες, ανάλογα την περίπτωση.

Ακόμα όπως αναφέρει πριν από περίπου 6-8 μήνες αντιπροσωπεία του Σωματείου Μετάλλου είχε ξαναπάει στην ΕΥΔΑΠ και είχε ζητήσει να μην παίρνουν χρήματα από τους άνεργους συναδέλφους τους. Τότε, όπως αναφέρει η κ. Τσιμιδάκη, η προϊσταμένη είχε ζητήσει να της προσκομίσουν μια λίστα με τα ονόματα αναλυτικά, τις οφειλές αλλά και τα δικαιολογητικά, αλλά το Σωματείο δεν την κατέθεσε.

πηγή: enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου