Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Ιδιωτεύω για να υπάρχω.

 Του Μαζεστίξ

Προσπαθώ μέρες να βρω κάτι να γράψω, μα δε βρίσκω κάτι αξιόλογο.

Και τελικά αποφάσισα πως αυτό θα είναι το σημερινό μου θέμα: ότι δεν έχω τίποτα να πω!

Δεν έχω κάποια συναρπαστική ιστορία διακοπών να σας διηγηθώ.

Ούτε μια περιπέτεια του καλοκαιριού.

Ούτε ένα καινούριο τραγούδι που άκουσα και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Ούτε ένα μαγευτικό προορισμό να σας τον προτείνω.

Δεν έχω κάποια νέα ιδέα να ρίξω στο τραπέζι.

Ούτε μου ήρθε καμιά φιλοσοφία στο μυαλό για να τη "μετρήσω" μαζί σας.


Ούτε παρατήρησα κάτι αξιόλογο γύρω μου που να αξίζει να σας το κοινοποιήσω.

Επίσης, δεν ενημερώνομαι σχεδόν καθόλου.

Δεν έβαλα αποκωδικοποιητή, δεν έχω τηλεόραση, δεν ξέρω τί γίνεται εκεί έξω.

Δεν έχω καθόλου εικόνα. Ούτε καν τη στρεβλή τηλε-εικόνα.

Έχω εικόνα μόνο του δικού μου μικρόκοσμου, ο οποίος ίδιος ήταν και ίδιος παρέμεινε, παρά τα όσα γίνονται στα κέντρα των εξελίξεων.

Απλά υπάρχω μες στο μικρόκοσμό μου.

Ιδιωτεύω, λοιπόν, με λίγα λόγια.

Πάντοτε φοβόμουν αυτήν την εξέλιξη.

Φοβόμουν, βλέπετε, πάντοτε την ιδιώτευση, έχοντας υπ' όψιν μου την αρχαία αθηναϊκή άποψη επί του θέματος.

Δίκιο είχαν. Το να μην έχεις να πεις τίποτα είναι στα όρια της ηλιθιότητας.

Η απόσταση ανάμεσα στην "ιδιώτευση" και στην "ιδιωτεία" είναι πολύ μικρή.

Όσο ένα γλωσσολογικό εύρημα για να μας αθωώνει απ' το έσχατο των πολιτικών εγκλημάτων.

Είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο, "ιδιώτης" γίνεσαι.

"Idiot" που λένε κι οι φίλοι μας οι Άγγλοι.

Η ιδιώτευση είναι, όμως, και ένα ισχυρό όπλο ψυχολογικής αυτοσυντήρησης.

Απέχω, αποσύρομαι, απενεργοποιούμαι, αποστασιοποιούμαι, αδιαφορώ στα όρια της απάθειας.

Δεν ασχολούμαι, δεν παθιάζομαι, δεν επηρεάζομαι και άρα δε με αγγίζει τίποτα απ' όσα συμβαίνουν.

Περιμένω απλώς σαν κρέας στην ουρά της μηχανής του κιμά για να ακολουθήσω κι εγώ την τύχη της κορυφής της ουράς.

Αν γίνει... ε! δε θα 'μαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος!

Αλλά μπορεί λίγο πριν... να κοπεί το ρεύμα και να γλιτώσω κατά τύχη!

Έτσι κι αλλιώς μόνο η τύχη μπορεί να μας σώσει πια...

Ιδιωτεύω, άρα υπάρχω;

Όχι.

Ιδιωτεύω για να υπάρχω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου