Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Μ.Ανδρουλάκης: Το ΠΑΣΟΚ μου είπε να κρατήσω την έδρα

φωτογραφία: Παναγιώτης Τζάμαρος / FosPhotos

Να κρατήσει τη βουλευτική του έδρα ως ανεξάρτητος ζήτησε τοΠΑΣΟΚ από τον Μίμη Ανδρουλάκη, όπως ο ίδιος είπε. Πρόσθεσε, δε, ότι είχε επιστρέψει την έδρα στο κόμμα «για λόγους ηθικής τάξεως». Η δήλωση προκάλεσε την αντίδραση του Γιάννη Ραγκούση, που ήταν ο επόμενος επιλαχών για αυτή την έδρα.
Όπως είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής Μίμης Ανδρουλάκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ επέμεινε να διατηρήσει το βουλευτικό του αξίωμα, έστω και ως ανεξάρτητος, επειδή θεωρούσε την παρουσία του «εποικοδομητική».
Ο Μ. Ανδρουλάκης υποστήριξε ότι ο ίδιος προσφέρθηκε να παραιτηθεί «για λόγους ηθικής τάξεως».
«Υπερασπίζομαι απολύτως τη γραμμή με την οποία κατεβήκαμε στις εκλογές, είμαι σε πλήρη αντιστοίχηση με το εκλογικό ακροατήριο και για λόγους τάξης έθεσα την έδρα μου στη διάθεση του κόμματος, αλλά μου είπαν ότι η παρουσία μου θα ήταν εποικοδομητική», είπε συγκεκριμένα ο βουλευτής.

Ωστόσο, κατά αυτόν τον τρόπο εμποδίστηκε ο πρώτος επιλαχόντας του κόμματος στη Β' Αθηνών, ο Γ. Ραγκούσης, να μπει στη Βουλή, κάτι που εκείνος σχολίασε μέσω twitter αναπαράγοντας δημοσιεύματα που αναφέρθηκαν στο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου