Η έκφραση είναι: καταδικάζω τη βία. Τελεία. Δεν έχει συνέχεια.
Το υπόλοιπο, το “απ’ όπου κι αν προέρχεται”, είναι τελείως περιττό και το λένε μόνον οι υποκριτές. Διότι η βία προέρχεται πάντα από φασιστικές συμπεριφορές και τους φορείς αυτών. Από πουθενά αλλού δεν πηγάζει βία. Όποιος φέρεται βίαια σε άνθρωπο ή άλλο πλάσμα της φύσης είναι φασίστας και τίποτε άλλο.
Για αυτόν τον απλούστατο λόγο είναι τελείως ανυπόστατη η λεγόμενη θεωρία των δύο άκρων, έτσι όπως την εκφράζει και την διαλαλεί η κυβέρνηση για να φοβερίζει τους νοικοκυραίους.
Διότι το άλλο άκρο της βίας είναι η καλλιέργεια, η ψυχή, ο σεβασμός, η υπόκλιση στο μεγαλείο, η διακριτικότητα, η ταπεινότητα, η Αριστερά
ΥΓ
Δεν υπάρχει αμυντική βία. Ο Αριστερός δεν αμύνεται βίαια. Αντιστέκεται, στηλώνει τα ποδάρια, δεν υποκύπτει, υπερασπίζεται τις ιδέες και την αξιοπρέπεια του, μέχρι θανάτου, συνήθως βίαιου από φασίστες. Η βία είναι τρόπος μη επιλέξιμος από άνθρωπο Αριστερό. Διότι δεν υπάρχει γι αυτόν, δεν μπορεί να συνυπάρξει με την ψυχή του, με την ύπαρξή του, δεν πάει το χέρι του
Γιάννης Μακριδάκης
Το υπόλοιπο, το “απ’ όπου κι αν προέρχεται”, είναι τελείως περιττό και το λένε μόνον οι υποκριτές. Διότι η βία προέρχεται πάντα από φασιστικές συμπεριφορές και τους φορείς αυτών. Από πουθενά αλλού δεν πηγάζει βία. Όποιος φέρεται βίαια σε άνθρωπο ή άλλο πλάσμα της φύσης είναι φασίστας και τίποτε άλλο.
Για αυτόν τον απλούστατο λόγο είναι τελείως ανυπόστατη η λεγόμενη θεωρία των δύο άκρων, έτσι όπως την εκφράζει και την διαλαλεί η κυβέρνηση για να φοβερίζει τους νοικοκυραίους.
Διότι το άλλο άκρο της βίας είναι η καλλιέργεια, η ψυχή, ο σεβασμός, η υπόκλιση στο μεγαλείο, η διακριτικότητα, η ταπεινότητα, η Αριστερά
ΥΓ
Δεν υπάρχει αμυντική βία. Ο Αριστερός δεν αμύνεται βίαια. Αντιστέκεται, στηλώνει τα ποδάρια, δεν υποκύπτει, υπερασπίζεται τις ιδέες και την αξιοπρέπεια του, μέχρι θανάτου, συνήθως βίαιου από φασίστες. Η βία είναι τρόπος μη επιλέξιμος από άνθρωπο Αριστερό. Διότι δεν υπάρχει γι αυτόν, δεν μπορεί να συνυπάρξει με την ψυχή του, με την ύπαρξή του, δεν πάει το χέρι του
Γιάννης Μακριδάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου