Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Οι ΕΝΑ

Οι συνάνθρωποί μου διστάζουν. Φίλοι που είχα δίπλα μου μια ζωή και τους νόμιζα μαχητικούς, αγωνιστές, ελεύθερους, διστάζουν… Δεν ξέρουν λένε τι μπορούν να κάνουν. Δηλώνουν απογοητευμένοι.

Έκανα καινούργιους φίλους, που τους εμπιστεύομαι όλους. Ξέρω πως είναι φερέγγυοι, ξέρω τι θέλουν, σε τι αποσκοπούν. Συμφωνήσαμε στο τι θέλουμε, στο στόχο μας, γίναμε κολλητοί, μας ένωσε ο αγώνας. Είμαστε οι ΕΝΑ και δεν φοβόμαστε να προσπαθήσουμε για το καλό αυτού του τόπου και των ανθρώπων του.
Καλώ και τους φίλους μου, που διάλεξαν να σκύψουν το κεφάλι και με κορόιδεψαν για τις προσπάθειές μου να έρθουν να δουν ότι δεν είναι μόνοι. Ότι ενωμένοι μόνο, χωρίς φόβο, μπορούμε να κάνουμε κάτι. Να γνωρίσουν τα καινούργια μου φιλαράκια και να καταλάβουν γιατί τους εμπιστεύομαι. Να καταλάβουν ότι δεν πρέπει πια να είναι καχύποπτοι με όλους.
Ας γίνουμε επιτέλους ΕΝΑ. Τέλος στο φόβο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου