Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024

Ανδρέας Τσιμπούκης: "End of an Era..." Καλημέρα σε όλους,


Με αφορμή την κατάργηση των Ν.Π.Δ.Δ νιώθω την ανάγκη να πω κάποια πράγματα.Είχα την τιμή να είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Ζωγράφου από το 2014 μέχρι και σήμερα (την περίοδο 2019-2023 ήμουν μέλος και της πολιτιστικής επιτροπής του Δήμου μας)και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που υπηρέτησα αυτό τον οργανισμό.Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που συνεργαστήκαμε όλα αυτά τα χρόνια.Περάσαμε εύκολες αλλά και δύσκολες στιγμές,για τις οποίες όμως πάντα βρίσκαμε λύση μέσα από τον πολιτισμένο διάλογο.Διαφωνίες υπήρξαν, όμως αυτές πάντα ήταν εποικοδομητικες.Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης πηγαίνει στους Υπαλλήλους του Ν.Π.Δ.Δ Πολιτισμού και Αθλητισμού γιατί και μαζί τους υπήρξε μια ΑΡΙΣΤΗ και ΑΨΟΓΗ συνεργασία.
Στο διάστημα αυτό είδαμε να γεννιέται ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ με συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις το οποίο χρόνο με το χρόνο εξελίσσεται και μεγαλώνει.Ειδάμε την πόλη μας να φιλοξενεί μεγάλα ονόματα της Ελληνικής Μουσικής και τη Βίλα Ζωγράφου να γίνεται το κέντρο των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου μας.
Είδαμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις να αναβαθμίζονται και να γίνονται πιο ασφαλείς για όλους τους αθλούμενους,μικρούς και μεγάλους.Φυσικά δεν μπορώ να παραλείψω να αναφέρω και τις αθλητικές εκδηλώσεις που γίνονται κάθε χρόνο (zografou run, 3x3,τουρνουά σκάκι, κ.α) κάποιες από τις οποίες είχαν και φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Λάθη έγιναν, εξάλλου όποιος προσπαθεί και δουλεύει θα κάνει και λάθη,είναι όμως στο χέρι του να τα διορθώσει.

Είμαι χαρούμενος λοιπόν γιατί για όλα τα παραπάνω θέλω να πιστεύω πως έκανα ότι μπορούσα για να προσφέρω και πως έβαλα κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι.Τρέξαμε,κουβαλήσαμε,στήσαμε,κουραστήκαμε,περάσαμε πάρα πολλές ώρες στους χώρους των εκδηλώσεων, όμως ήμουν εκεί για να προσφέρω την οποιαδήποτε βοήθεια πάντα με ευχάριστη διάθεση ακόμα κι όταν σε κάποιο φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα με βρήκε δυστυχώς η ρήξη μηνίσκου.
Ήταν ένα όμορφο ταξίδι και ειλικρινά απόλαυσα την κάθε στιγμή.
Τέλος, θέλω να ευχηθώ καλή και δημιουργική θητεία στην νεοεκλεγείσα Δήμαρχο Τίνα Καφατσάκη , στην Αντιδήμαρχο Πολιτισμού Vassiliki Strakantouna , τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Γιώργος Γρίβας αλλά και σε όλο το Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο απαρτίζεται από ανθρώπους που γνωρίζω καλά και είμαι σίγουρος πως κάνουν ότι μπορούν για το καλό της πόλης και των Δημοτών της.
Υ.Γ. Βασίλη Βασίλης Θώδας σε ευχαριστώ για όλα.Για την εμπιστοσύνη σου...για τη συνεργασία μας...Δεν θέλω να γράψω αλλά...δεν έχω συνέλθει από το σοκ...Σου τα είπα όμως...Ξέρεις εσύ... .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου