Από το ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, για άλλη μία φορά, επιβεβαιώνεται το απόφθεγμα ότι "η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της". Αναφερόμαστε στο χθεσινό θέμα των Πανελληνίων εξετάσεων στα...
Μαθηματική Γενικής Παιδείας που δημιούργησε ποικίλες αντιδράσεις από την μεριά των πραγματικά ενδιαφερομένων δηλ. μαθητών και γονέων.
Επιπροσθέτως, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συμφώνησε σ' αυτές τις αντιδράσεις με επίσημη δήλωση στα μέσα του γ.γ. της με χαρακτηρισμούς των θεμάτων όπως, ασαφείς, ατυχές κλπ. κλπ.
Από την μεριά των επίσημων φορέων (Υπουργείο ή επιτροπή εξετάσεων κλπ. εμπλεκομένων) τηρείται μέχρι στιγμής η γνωστή πλέον "ελληνική" στάση "μπόρα είναι θα περάσει".
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η κα Διαμαντοπούλου ή ο κ. Πανάρετος, φυσικοί προιστάμενοι της επιτροπής που εξ' αιτίας της δημιουργήθηκε το όλο πρόβλημα, ασχολήθηκαν ή θ' ασχοληθούν με το θέμα αυτό. Είναι απαραίτητο να ασχοληθούν ως οφείλουν και να απαντήσουν επίσημα. Τα ερωτήματα είναι κρίσιμα και απαιτούν όχι πολιτικά μισόλογα και στρογγυλέματα αλλά ευθείες απαντήσεις και ταυτόχρονη ανάληψη ευθυνών με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκατασταθούν στο ακέραιο οι πραγματικά ενδιαφερόμενοι με ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Όλοι οι μαθητές και οι γονείς τους αναρωτήθηκαν και απάντηση δεν έχουν, γιατί καθυστέρησαν κατά περίπου 45" να δοθούν τα θέματα? Τί ιδιότυπο "μπρα ντε φερ" παίχτηκε μεταξύ των μελών της επιτροπής θεμάτων και τελικά ποιος και ποιοι πήραν την απόφαση για τα συγκεκριμένα θέματα και τον τρόπο που δόθηκαν ? Γιατί παίξατε με τα κεφάλια και την ψυχολογία των παιδιών???? Άλλωστε όπως αναφέρθηκε και σε κεντρικά δελτία ειδήσεων τα θέματα δημιούργησαν μπλοκάρισμα, αποσυντονισμό κλπ. στα παιδιά ακόμα και στους πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Γιατί σε κάποια σχολεία (ιδιωτικά!!!!????) δόθηκε και δεύτερη διευκρίνηση επί θεμάτων? Ποιος ή ποιοι αποφάσισαν τελικά ότι το πρώτο haircut του 21ου αιώνα στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνει σε βάρος των εξεταζομένων παιδιών? Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί τελικά που παίζουν με τους μαθητές και αυριανούς "ενεργούς πολίτες" φορώντας εκσυχρονιστικές αποκριάτικες μάσκες?
Στο όχι μακρινό παρελθόν ο κατά τα λοιπά λαλίλαστος και low profile κ. Πανάρετος είχε δηλώσει ότι τον ενδιαφέρει ακόμη και ο ένας τελευταίος μαθητής να βρει ενδιαφέρον στην προσφερόμενη παιδεία. Η δε πρωην ευρωπαική επίτροπος κα Διαμαντοπούλου καλό θα ήταν ν' αφήσει τις δηλώσεις περί "υπαλληλίας της τρόικα" και να βρει τρόπο να γίνει χρήσιμη ώς υπάλληλος (και μάλιστα υψηλά αμοιβόμενη επί σειρά ετών) της ελληνικής κοινωνίας αφού από αυτήν πληρώνεται. Όσο για την δήλωση του κ. Σπηλιώτοπουλου πρώην υπουργού παιδείας, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι η κατάληξη ενός γνωστού παλιού ανέκδοτου "η επιστήμη ερευνά".
Σε οποιαδήποτε πραγματικά πολιτισμένη δυτική κοινωνία, οι πολίτες θα ήταν σίγουροι ότι θα υπήρχαν επίσημες απαντήσεις και λύσεις. Στην ανατολικότερη επαρχία της ευρώπης, είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι και αυτό το ζήτημα θα πάρει την 15" κατά 'Αντυ Γουόρχωλ δημοσιότητά του και μετά θα ξεχαστεί όπως τόσα άλλα.
Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ζήτημα, στις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική κοινωνία, αν συνεχιστεί η αδυναμία της πολιτείας ακόμη και στο να λειτουργήσει για τα αυτονόητα, είμαστε σίγουροι ότι η επόμενη μέρα θα είναι νύχτα.
Και αυτή την νύχτα θα την φέρουν μεταξύ άλλων και σίγουρα όχι ήπια και οι φετινοί υποψήφιοι, που βλέπουν τις δικές τους προσπάθειες και αγωνίες να γίνονται αντικείμενα εκμετάλευσης από την πολιτεία, με σκοπό τον "εξορθολογισμό" των ΑΕΙ - ΤΕΙ και λοιπών ιδρυμάτων που η ίδια η πολιτεία διόγκωσε. Διόγκωσε εξυπηρετώντας όχι τους κρατικούς θεσμούς και την ανάπτυξη της παιδείας αλλά τα όποια συντεχνιακά, τοπικά και μικροπολιτικά συμφέροντα, λειτουργώντας ουσιαστικά σαν κακός μεσάζων σε ανατολίτικο παζάρι. Η πολιτεία αυτή θα ζητήσει αύριο με παρακλητικό τρόπο την ψήφο αυτών των παιδιών για την "ομαλή και απρόσκοπτη" λειτουργία της δημοκρατίας. Ευχόμαστε να απαντήσουν τα παιδιά συνειδητά μ' ένα αντίστοιχο haircut.
Κλείνοντας, δηλώνουμε ότι είμαστε γονείς και δεν είμαστε ούτε μαθηματικοί, ούτε εκπαιδευτικοί και με την επιστολή δεν κρίνουμε τα θέματα και τον βαθμό δυσκολίας τους, που θα μπορούσαν να είναι άλλωστε είτε πιο δύσκολα είτε και πιο εύκολα, αλλά δείχνουμε το γεγονός ότι, γι άλλη μία φορά όπως είπαν και οι ΧΙΚΜΕΤ/ΡΙΤΣΟΣ "πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται".
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, για άλλη μία φορά, επιβεβαιώνεται το απόφθεγμα ότι "η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της". Αναφερόμαστε στο χθεσινό θέμα των Πανελληνίων εξετάσεων στα...
Μαθηματική Γενικής Παιδείας που δημιούργησε ποικίλες αντιδράσεις από την μεριά των πραγματικά ενδιαφερομένων δηλ. μαθητών και γονέων.
Επιπροσθέτως, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία συμφώνησε σ' αυτές τις αντιδράσεις με επίσημη δήλωση στα μέσα του γ.γ. της με χαρακτηρισμούς των θεμάτων όπως, ασαφείς, ατυχές κλπ. κλπ.
Από την μεριά των επίσημων φορέων (Υπουργείο ή επιτροπή εξετάσεων κλπ. εμπλεκομένων) τηρείται μέχρι στιγμής η γνωστή πλέον "ελληνική" στάση "μπόρα είναι θα περάσει".
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν η κα Διαμαντοπούλου ή ο κ. Πανάρετος, φυσικοί προιστάμενοι της επιτροπής που εξ' αιτίας της δημιουργήθηκε το όλο πρόβλημα, ασχολήθηκαν ή θ' ασχοληθούν με το θέμα αυτό. Είναι απαραίτητο να ασχοληθούν ως οφείλουν και να απαντήσουν επίσημα. Τα ερωτήματα είναι κρίσιμα και απαιτούν όχι πολιτικά μισόλογα και στρογγυλέματα αλλά ευθείες απαντήσεις και ταυτόχρονη ανάληψη ευθυνών με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκατασταθούν στο ακέραιο οι πραγματικά ενδιαφερόμενοι με ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Όλοι οι μαθητές και οι γονείς τους αναρωτήθηκαν και απάντηση δεν έχουν, γιατί καθυστέρησαν κατά περίπου 45" να δοθούν τα θέματα? Τί ιδιότυπο "μπρα ντε φερ" παίχτηκε μεταξύ των μελών της επιτροπής θεμάτων και τελικά ποιος και ποιοι πήραν την απόφαση για τα συγκεκριμένα θέματα και τον τρόπο που δόθηκαν ? Γιατί παίξατε με τα κεφάλια και την ψυχολογία των παιδιών???? Άλλωστε όπως αναφέρθηκε και σε κεντρικά δελτία ειδήσεων τα θέματα δημιούργησαν μπλοκάρισμα, αποσυντονισμό κλπ. στα παιδιά ακόμα και στους πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Γιατί σε κάποια σχολεία (ιδιωτικά!!!!????) δόθηκε και δεύτερη διευκρίνηση επί θεμάτων? Ποιος ή ποιοι αποφάσισαν τελικά ότι το πρώτο haircut του 21ου αιώνα στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνει σε βάρος των εξεταζομένων παιδιών? Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί τελικά που παίζουν με τους μαθητές και αυριανούς "ενεργούς πολίτες" φορώντας εκσυχρονιστικές αποκριάτικες μάσκες?
Στο όχι μακρινό παρελθόν ο κατά τα λοιπά λαλίλαστος και low profile κ. Πανάρετος είχε δηλώσει ότι τον ενδιαφέρει ακόμη και ο ένας τελευταίος μαθητής να βρει ενδιαφέρον στην προσφερόμενη παιδεία. Η δε πρωην ευρωπαική επίτροπος κα Διαμαντοπούλου καλό θα ήταν ν' αφήσει τις δηλώσεις περί "υπαλληλίας της τρόικα" και να βρει τρόπο να γίνει χρήσιμη ώς υπάλληλος (και μάλιστα υψηλά αμοιβόμενη επί σειρά ετών) της ελληνικής κοινωνίας αφού από αυτήν πληρώνεται. Όσο για την δήλωση του κ. Σπηλιώτοπουλου πρώην υπουργού παιδείας, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι η κατάληξη ενός γνωστού παλιού ανέκδοτου "η επιστήμη ερευνά".
Σε οποιαδήποτε πραγματικά πολιτισμένη δυτική κοινωνία, οι πολίτες θα ήταν σίγουροι ότι θα υπήρχαν επίσημες απαντήσεις και λύσεις. Στην ανατολικότερη επαρχία της ευρώπης, είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι και αυτό το ζήτημα θα πάρει την 15" κατά 'Αντυ Γουόρχωλ δημοσιότητά του και μετά θα ξεχαστεί όπως τόσα άλλα.
Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ζήτημα, στις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική κοινωνία, αν συνεχιστεί η αδυναμία της πολιτείας ακόμη και στο να λειτουργήσει για τα αυτονόητα, είμαστε σίγουροι ότι η επόμενη μέρα θα είναι νύχτα.
Και αυτή την νύχτα θα την φέρουν μεταξύ άλλων και σίγουρα όχι ήπια και οι φετινοί υποψήφιοι, που βλέπουν τις δικές τους προσπάθειες και αγωνίες να γίνονται αντικείμενα εκμετάλευσης από την πολιτεία, με σκοπό τον "εξορθολογισμό" των ΑΕΙ - ΤΕΙ και λοιπών ιδρυμάτων που η ίδια η πολιτεία διόγκωσε. Διόγκωσε εξυπηρετώντας όχι τους κρατικούς θεσμούς και την ανάπτυξη της παιδείας αλλά τα όποια συντεχνιακά, τοπικά και μικροπολιτικά συμφέροντα, λειτουργώντας ουσιαστικά σαν κακός μεσάζων σε ανατολίτικο παζάρι. Η πολιτεία αυτή θα ζητήσει αύριο με παρακλητικό τρόπο την ψήφο αυτών των παιδιών για την "ομαλή και απρόσκοπτη" λειτουργία της δημοκρατίας. Ευχόμαστε να απαντήσουν τα παιδιά συνειδητά μ' ένα αντίστοιχο haircut.
Κλείνοντας, δηλώνουμε ότι είμαστε γονείς και δεν είμαστε ούτε μαθηματικοί, ούτε εκπαιδευτικοί και με την επιστολή δεν κρίνουμε τα θέματα και τον βαθμό δυσκολίας τους, που θα μπορούσαν να είναι άλλωστε είτε πιο δύσκολα είτε και πιο εύκολα, αλλά δείχνουμε το γεγονός ότι, γι άλλη μία φορά όπως είπαν και οι ΧΙΚΜΕΤ/ΡΙΤΣΟΣ "πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου